Next Level Service Event

Next Level Service Event

Microsoft Schiphol
23 juni 2016 | 12.00 - 16.00 uur

Innovatieve ICT voor technische dienstverleners

IoT, cloud en mobility zijn belangrijke ontwikkelingen met een ongekende impact op service organisaties. De adoptie neemt snel toe. Profiteert u al van de kansen van IT-innovatie? Of heeft u koudwatervrees? Op 23 juni a.s. organiseert Prodware, in samenwerking met Sigmax, Microsoft, NVDO en Energie Service Noord West, een informatieve bijeenkomst voor dienstverlenende organisaties waarin deze ontwikkelingen centraal staan.

Interactieve sessie van Sigmax: Van Service Essentials naar Service Excellence

Tijdens de sessie geven we u aan de hand van Field Service Groei Model handvatten voor een klantgedreven toekomst met uw service-organisatie als vertrekpunt. Na afloop van de sessie weet u hoe u kunt inspelen op veranderingen met de juiste service capabilities.

Ontmoet ons!

Wilt u onze sessie bijwonen? Of meer weten over het Next Level Service event? Kijk dan op de website van Prodware voor meer informatie en het volledige programma. U kunt zich hier ook inschrijven.

Bekijk oplossingen voor service-organisaties    Direct inschrijven

Waarom kiezen voor Sigmax

25

Jaar ervaring

3

Business units

4

Landen actief

360+

Klanten

2

Offices

79

Software Developers

150+

Sigmax Professionals

100%

Empowering Professionals Everywhere

Ontdek Sigmax
Sigmax praktijkcases

Carglass

Vanuit 59 vestigingen en een mobiele service zorgen de servicemonteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

Lees deze caseCheck alle cases

Maas International

Om ervoor te zorgen dat klanten dagelijks van hun kopje koffie kunnen genieten, stuurt Maas International BV een 800-tal monteurs en operators op weg om automaten te onderhouden, bij te vullen en waar nodig te repareren. Connect ondersteunt de monteurs en planners optimaal bij deze taak.

Lees deze caseCheck alle cases

Saval

Voorheen planden de monteurs van brandbeveiligingsspecialist Saval zelf hun route en hielden met de hand inspectierapporten bij. Nu gaat alles digitaal met de softwareoplossingen van ORTEC & Sigmax Field Service Solutions.

Lees deze caseCheck alle cases

Welzorg

De ruim 80 servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg. Daarbij reserveert en plant Connect (spoed)reparaties en berekent hij de meest optimale routes voor de monteurs. De mobiele applicatie ondersteunt hen bij hun werkzaamheden op locatie.

Lees deze caseCheck alle cases

Woningcorporatie De Alliantie

De Alliantie heeft ‘hart voor wonen’  en besloot om de field service voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen te automatiseren. ORTEC en Sigmax Field Service Solutions hielpen de woningcorporatie hierbij.

Lees deze caseCheck alle cases
Sigmax empowers professionals samen met