Beveiligingsbedrijven werken onderling veel samen door onder andere het uitbesteden van opdrachten aan onderaannemingen. SequriX ontwikkelde voor deze uitbestedingen het nieuwe onderaannemersplatform: de SequriX Hub. Dit platform zorgt ervoor dat hoofd- en onderaannemers elkaar makkelijker kunnen vinden en de administratieve lasten die ontstaan bij een samenwerking sterk verminderen.
Het onderaannemersplatform in het kort
Wat is de SequriX Hub en hoe helpt het hoofd- en onderaannemers bij hun werkzaamheden? Dit zijn de belangrijkste punten:
Door de Hub is het eenvoudig om een geschikte onderaannemer te vinden;
Leg je alle afspraken tussen hoofd- en onderaannemer digitaal vast;
Deel je veilig en vertrouwelijke alle objectgegevens;
Ontvang je rapportages digitaal in de backoffice;
Is het mogelijk om rapportages voor de opdrachtgever van een eigen logo te voorzien.
Lancering platform tijdens event
Tijdens het SequriX event ‘De Efficiënte Beveiligingsorganisatie’ werd het onderaannemersplatform geïntroduceerd. De 60+ aanwezigen werden meegenomen in het verhaal waarom dit platform is ontwikkeld en kregen de eerste schermen te zien. Ook was dit hét moment om feedback te ontvangen en mee te nemen in de verdere ontwikkelingen. Daarnaast konden aanwezige beveiligingsbedrijven aangeven of zij mee wilden werken aan de pilot. In het eerste kwartaal van 2020 zullen zij werk uitbesteden aan hun onderaannemers met de Hub, om zo ervaringen te delen met het SequriX team.
Benieuwd naar de voordelen van de SequriX Hub voor zowel de hoofd- als onderaannemer? Bekijk de volgende pagina voor alle informatie: