beveiligingsbedrijven werken met SequriX

Beveiliging

SequriX is dé softwarestandaard voor beveiligingsbedrijven. Digitaliseer uw alarmopvolgingen, surveillance- en receptiediensten. Met SequriX beheert u in een online backoffice systeem alle gegevens over objecten, klanten en contracten. Uw surveillanten gaan op pad met een smartphone waarmee zij bevindingen registeren.

Vraag een demo aan

Ontdek de voordelen van SequriX

  • Monitor eenvoudig verrichte werkzaamheden en creëer met één druk op de knop vele overzichten die u inzicht geven in de prestaties van uw bedrijf.
  •  Bespaar extra administratietijd, zet dienstroosters één op één over en zend gegevens automatisch naar uw financiële systemen.
  • Uw surveillanten gaan met SequriX goed uitgerust op pad en vragen in een handomdraai alle geplande taken, instructies,  sleutelgegevens en afmeldcodes per object op.
  • Bedien uw klanten optimaal. Rapporteer direct via e-mail of de SequriX klantenportal aan uw klanten over uitgevoerde taken, meldingenstatus en alarmopvolging

Ontdek meer op www.sequrix.com

devices SequriX

Maak kennis met SequriX in 1 minuut

Meer weten?

Vraag dan meer informatie op of plan een afspraak. We lichten u de mogelijkheden graag toe tijdens een gesprek.

U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons