De klantgedreven serviceorganisatie

Field Service Solutions

helpt serviceorganisaties
steeds beter te presteren.

Steeds hogere klantverwachtingen vergen continue verbeteringen in bedrijfsprocessen; zaken moeten sneller, beter en slimmer. Het simpelweg automatiseren van losstaande processen is hiervoor niet langer voldoende. Succesvolle, klantgedreven serviceorganisaties begrijpen dat het eenvoudiger én goedkoper is om tevreden klanten te behouden, dan nieuwe klanten te winnen. Zij realiseren zich dat het essentieel is om de klant centraal te stellen in hun groeistrategie.

Field Service thema's

Field Service thema's

Sigmax Field Service Solutions inspireert en faciliteert uw team uit te groeien tot een klantgedreven serviceorganisatie, zodat iedereen binnen de organisatie – van buitendienst tot management – de klant centraal stelt.

De software en expertise van Field Service Solutions kan onder andere worden ingezet binnen de volgende thema’s:

Sigmax praktijkcases

Case

Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de Field Service organisties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

Lees deze caseCheck alle cases

Case

Pure Energie

In Nederland schakelen steeds meer huishoudens over op écht groene stroom. Pure Energie, de energieleverancier die liefst vijf keer op rij is uitgeroepen tot groenste aanbieder van Nederland, groeit samen met ICT-partner Sigmax explosief.

Lees deze caseCheck alle cases

Case

Wooncorporatie De Key

Ruim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

Lees deze caseCheck alle cases

Complete oplossing

Met de Connect Field Service software en kennis van onze consultants helpt Sigmax u te ontwikkelen tot een klantgedreven serviceorganisatie.

Connect software

Connect is dé field service management oplossing die uw totale serviceproces ondersteunt. Wij helpen u een succesvolle, geïntegreerde en veilige software oplossing in te richten. Van First-Time-Fix tot predictive maintenance.

Lees verder

Connect diensten

Ons doel is ervoor zorgen dat uw serviceorganisatie optimaal gebruik kan maken van software oplossingen. Daarom bieden we support tijdens elke efficiency stap die uw wilt gaan zetten. Ontdek hier hoe we implementaties ondersteunen en diensten op maat leveren.

Lees verder