Papierloos werken

Papieren formulieren zijn niet alleen schadelijk voor het milieu, maar worden daarnaast vaak minder goed ingevuld, zijn soms onleesbaar en raken kwijt. Dit tot frustratie van uw interne organisatie en met vertraging in de klantcommunicatie als gevolg.

Elimineer al het papierwerk 

Een goede field service oplossing is in staat om papieren werkstromen te elimineren, op een manier waarbij specifieke werkprocessen niet aangepast hoeven worden. Door de inzet van configurabele workflows worden monteurs, inspecteurs en afleveraars stap voor stap door hun werkzaamheden geloodst met de keuze om velden verplicht te maken. Geen starre oplossing, maar het gevoel van een maatpak op een proces zonder dat het daadwerkelijk maatwerk is.

Door volledig papierloos te gaan werken bereikt een serviceorganisatie drie doelen in één keer:

  • Verbeterde klanttevredenheid – Door kortere doorlooptijden en betere informatievoorziening
  • Kostenbesparing – Door minder administratief werk, ook achteraf
  • Hogere productiviteit van de servicemedewerker – Door automatisering van werkzaamheden en minder kans op foute invoer
Top features

Sneller factureren

Actueel voorraadinzicht

100% papierloos

Connect Field Service Software helpt u verder

Het complete Connect Field Service platform stelt u in staat om volledig papierloos te werken. Van werkbon en factuur tot (inspectie)rapport en eventuele vervolgofferte, digitaal verwerkt en met 1 klik naar de klant te verstuurd! Enkele highlights:

  • Snellere facturatie – Door een verkorte doorlooptijd van opdracht tot factuur en naadloze integratie met uw back-endsystemen, zoals uw Enterprise Resource Planning (ERP) systeem.
  • Actueel voorraadinzicht – Connect Mobile biedt u actuele voorraadinformatie door het continu bijwerken van verbruikte materialen.
  • 100% eliminatie van papierwerk – Digitale werkbonnen, meetrapporten, inspecties en vragenlijsten – altijd leesbaar ingevuld.
Freek van Bokhoven

Freek van Bokhoven

Business Unit Manager
Sigmax Field Mobility

Meer informatie ontvangen?

Sigmax praktijkcases

Case

Carglass

Vanuit 58 vestigingen en een mobiele service zorgen de 350 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om een snelle service aan klanten landelijk mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

Lees deze caseCheck alle cases

Oplossing overzicht

Met de Connect Field Service software en kennis van onze consultants helpt Sigmax u te ontwikkelen tot een klantgedreven service organisatie.

Connect software

Connect is dé field service management oplossing die uw totale serviceproces ondersteunt. Wij helpen u een succesvolle, geïntegreerde en veilige software oplossing in te richten. Van First-Time-Fix tot predictive maintenance.

Lees verder

Connect diensten

Ons doel is ervoor zorgen dat uw serviceorganisatie optimaal gebruik kan maken van software oplossingen. Daarom bieden we support tijdens elke efficiency stap die uw wilt gaan zetten. Ontdek hier hoe we implementaties ondersteunen en diensten op maat leveren.

Lees verder