Field Service Management

Connect is dé Field service management oplossing die uw totale serviceproces ondersteunt. Sigmax weet wat er nodig is om een succesvolle, geïntegreerde en veilige oplossing in te richten. Van first time fix tot predictive maintenance. Ontdek met ons Field Service Groei Model hoe u kunt inspelen op trends en kansen optimaal kunt benutten.

Neem contact met mij op

Onze software biedt de volgende functionaliteiten:

mobiele werkbon

Mobiele oplossing
Ondersteun uw vakmannen optimaal in hun service activiteiten.

efficiente planning

Efficiënte planning
Digitaal planbord, routeoptimalisatie en integratie met de Connect monteurs app.

integratie

Integratie
Connect integreert met ERP systemen van o.a. Dynamics, SAP en Salesforce.

Workflow configuratie
Bepaal uw eigen workflows.

businessintelligence

Business intelligence
Krijg meer grip en zicht op uw monteurs.

internet of things

IoT
Pas IoT toe en groei naar predictive maintenance.

Wij werken o.a. voor installatiebedrijven, woningcorporaties, zorghulpdistributie organisaties en vastgoedonderhoudsbedrijven

Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de Field Service organisties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

Lees deze caseCheck alle cases

Teeuwissen

De rioolreinigingsexperts van Teeuwissen Rioolreiniging werken met Connect van Sigmax. Circa 100 professionals registreren met de mobiele softwareoplossing van Sigmax hun werkzaamheden digitaal waardoor het bedrijf uit Huizen voorgoed vaarwel zegt tegen de papieren werkbonnen.

Lees deze caseCheck alle cases

Woningcorporatie De Alliantie

De Alliantie heeft ‘hart voor wonen’  en besloot om de field service voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen te automatiseren. ORTEC & Sigmax hielp de woningcorporatie hierbij.

Lees deze caseCheck alle cases

Wooncorporatie De Key

Ruim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

Lees deze caseCheck alle cases

Field Service Groeimodel. Ontdek hoe Sigmax u laat groeien!

Wij stellen uw serviceorganisatie centraal, maken inzichtelijk waar uitdagingen en kansen liggen en brengen dit samen tot een concreet plan met oplossingen die uw serviceorganisatie verder brengt. Maak kennis met ons Field Service Groei model!

  • Field service essentials: Realiseer kostenbesparingen en maak efficiënt werken mogelijk.
  • Field service engagement: Stel uw klant centraal en genereer meer omzet.
  • Field service excellence: Krijg inzage in uw eigen processen en maak verbetering mogelijk.