Field Service Management

Connect is dé softwareoplossing die uw totale serviceproces ondersteunt. Sigmax weet wat er nodig is om een succesvolle, geïntegreerde en veilige oplossing in te richten. Ontdek met ons Field Service Groei Model hoe u kunt inspelen op veranderingen en kansen optimaal kunt benutten.

Neem contact met mij op

Onze software biedt de volgende functionaliteiten:

mobiele werkbon

Mobiele oplossing
Ondersteun uw buitendienstmedewerkers optimaal in hun buitendienstactiviteiten

efficiente planning

Efficiënte planning
Connect planning biedt u een digitaal planbord, routeoptimalisatie en integratie met Connect

integratie

Integratie
Connect integreert eenvoudig met andere systemen

Workflow configuratie
Taken uit workflows worden weergegeven in het Connect dashboard

businessintelligence

Business intelligence
Onze oplossing helpt en begeleidt uw medewerkers en management

internet of things

IoT
Verkrijg op innovatieve manieren waarde uit data en apparaten

Wij werken o.a. voor installatiebedrijven, woningcorporaties, zorghulpdistributie organisaties en vastgoedonderhoudsbedrijven

Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de Field Service organisties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

Lees deze caseCheck alle cases

Teeuwissen

De rioolreinigingsexperts van Teeuwissen Rioolreiniging werken met Connect van Sigmax. Circa 100 professionals registreren met de mobiele softwareoplossing van Sigmax hun werkzaamheden digitaal waardoor het bedrijf uit Huizen voorgoed vaarwel zegt tegen de papieren werkbonnen.

Lees deze caseCheck alle cases

Woningcorporatie De Alliantie

De Alliantie heeft ‘hart voor wonen’  en besloot om de field service voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen te automatiseren. ORTEC & Sigmax hielp de woningcorporatie hierbij.

Lees deze caseCheck alle cases

Wooncorporatie De Key

Ruim 40 vakmannen van Woonstichting De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

Lees deze caseCheck alle cases

Field Service Groeimodel. Ontdek hoe Sigmax u laat groeien!

Wij stellen uw serviceorganisatie centraal, maken inzichtelijk waar uitdagingen en kansen liggen en brengen dit samen tot een concreet plan met oplossingen die uw serviceorganisatie verder brengt. Maak kennis met ons Field Service Groei model!

  • Service essentials: capabilities die kostenbesparingen realiseren en efficiënt werken mogelijk maken
  • Service engagement: capabilities die uw klant centraal stellen en meer omzet genereren
  • Service excellence: capabilities die inzicht geven in uw eigen processen en verbetering mogelijk maken