Papierloos werken

Papieren formulieren zijn niet alleen schadelijk voor het milieu, maar worden daarnaast vaak niet volledig ingevuld, zijn soms onleesbaar en raken kwijt. Dit tot frustratie van uw interne organisatie en met vertraging in de klantcommunicatie als gevolg.

Elimineer al het papierwerk 

Een goede field service oplossing is in staat om papieren werkstromen te elimineren, op een manier waarbij specifieke werkprocessen niet aangepast hoeven worden. Door de inzet van configurabele workflows worden monteurs, inspecteurs en afleveraars stap voor stap door hun werkzaamheden geloodst met de keuze om velden verplicht te maken. Geen starre oplossing, maar het gevoel van een maatpak op een proces zonder dat het daadwerkelijk maatwerk is.

Door volledig papierloos te gaan werken bereikt een serviceorganisatie drie doelen in één keer:

  • Verbeterde klanttevredenheid – Door kortere doorlooptijden en betere informatievoorziening
  • Kostenbesparing – Door minder administratief werk, ook achteraf
  • Hogere productiviteit van de servicemedewerker – Door automatisering van werkzaamheden en minder kans op foute invoer
Top features

Sneller factureren

Actueel voorraadinzicht

100% papierloos

Connect Field Service Software helpt u verder

Het complete Connect Field Service platform stelt u in staat om volledig papierloos te werken. Van werkbon en factuur tot (inspectie)rapport en eventuele vervolgofferte, digitaal verwerkt en met 1 klik naar de klant te verstuurd! Enkele highlights:

  • Snellere facturatie – Door een verkorte doorlooptijd van opdracht tot factuur en naadloze integratie met uw back-endsystemen, zoals uw Enterprise Resource Planning (ERP) systeem.
  • Actueel voorraadinzicht – Connect Mobile biedt u actuele voorraadinformatie door het continu bijwerken van verbruikte materialen.
  • 100% eliminatie van papierwerk – Digitale werkbonnen, meetrapporten, inspecties en vragenlijsten – altijd leesbaar ingevuld.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van onze field service software? Download dan onze brochure voor een uitgebreide beschrijving en overzicht van functionaliteiten.

    Vul hieronder uw gegevens in en ontvang onze gratis brochure.

    Sigmax praktijkcases

    Case

    Carglass

    Vanuit 56 vestigingen en een mobiele service zorgen de 350 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

    Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax Field Service Solutions. Hiermee zijn de Field Service organisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Saval

    Voorheen planden de monteurs van brandbeveiligingsspecialist Saval zelf hun route en hielden met de hand inspectierapporten bij. Nu gaat alles digitaal met de softwareoplossingen van ORTEC & Sigmax Field Service Solutions.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Wooncorporatie De Key

    Ruim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax Field Service Solutions hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Oplossing overzicht

    Met Connect Field Service software en kennis van onze consultants helpt Sigmax u te ontwikkelen tot een klantgedreven service organisatie.

    Connect software

    Connect, dé basis voor succes in elke buitendienst.

    Lees verder

    Connect diensten

    Met onze verschillende diensten denken we mee over uitdagingen en zorgen we voor een probleemloze implementatie.

    Lees verder