Event

Live webinar: ‘Blijf in control over de voortgang van de call, door je serviceproces te digitaliseren’

Samen met TOPdesk organiseert Sigmax op 1 juli de webinar: ‘Blijf in control over de voortgang van de call, door je serviceproces
te digitaliseren.’

 

Nu inschrijven
Online
1 juli 2020

Ontbreekt het overzicht van incidenten die aan de buitendienst zijn doorgezet? Klagen medewerkers dat ze met onvolledige informatie naar een klant worden gestuurd? Vaak wordt dit veroorzaakt doordat (een deel van) het proces niet gedigitaliseerd is. Een serviceverzoek of de levering van goederen resulteert namelijk nog vaak in een papieren formulier, met alle risico’s van dien.

Door een mobiele softwareoplossing te gebruiken en deze te koppelen aan uw TOPdesk omgeving, voorkomt u deze problemen en kunnen er tal van andere voordelen behaald worden.

In de webinar wordt er aan de hand van verschillende case studies toegelicht welke voordelen de TOPdesk Connector van Sigmax Field Service Solutions u als TOPdesk gebruiker biedt. Bovendien krijgt u praktische tips over hoe u, door de papierstroom te digitaliseren, uitgifte en serviceprocessen kunt verbeteren. Tijdens de live demo wordt de werking van de connector vervolgens gedemonstreerd.

De webinar wordt gegeven in het Nederlands en duurt zo’n 45 minuten.Tijdens de webinar is er ruimte om vragen te stellen door middel van een live Q&A via een chatfunctie.

Aanmelden