De wereld om ons verandert continu en dit vraagt om de nodige aanpassingen. Achter de schermen werken we dan ook hard aan de optimalisatie van onze field service software. Met de nieuwste release zorgen we ervoor dat serviceorganisaties de best mogelijke service kunnen blijven garanderen aan hun klanten.
Connect software voor serviceorganisaties is de basis voor succes in elke buitendienst. Want als een monteur op tijd is, de juiste materialen bij zich heeft en first-time-fix eerder regel dan uitzondering is, zijn er alleen maar winnaars. In Connect 5 zijn er nieuwe functionaliteiten beschikbaar die het werk voor servicemedewekers nog makkelijker maken. Denk hierbij aan het herplannen van een opdracht direct op locatie bij de klant, of aan het gedeeltelijk tellen van de voorraad tussen de werkzaamheden door, waardoor een jaarlijkse teldag overbodig wordt. Ook is er een uitgebreider backoffice-systeem beschikbaar die de schakel vormt tussen Connect Mobile, het ERP- en het planningssysteem. In Connect Backoffice zie je onder andere de live-locatie van de servicemedewerkers, maak en beheer je werkopdrachten en krijg je real-time inzicht in de status en voortgang van de taken.
Als laatste hebben we na uitgebreid onderzoek het gebruiksgemak van Connect verbeterd. Hierdoor is het voor de buitendienstmedewerkers makkelijker om de workflows te doorlopen en wordt de hands-on-tool tijd vergroot. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Connect 5? Vraag hieronder vrijblijvend onze brochure aan.