News

Nieuw: Connect release 5

De wereld om ons verandert continu en dit vraagt om de nodige aanpassingen. Achter de schermen werken we dan ook hard aan de optimalisatie van onze field service software. Met de nieuwste release zorgen we ervoor dat serviceorganisaties de best mogelijke service kunnen blijven garanderen aan hun klanten.

Connect, nu nog completer

Connect software voor serviceorganisaties is de basis voor succes in elke buitendienst. Want als een monteur op tijd is, de juiste materialen bij zich heeft en first-time-fix eerder regel dan uitzondering is, zijn er alleen maar winnaars. In Connect 5 zijn er nieuwe functionaliteiten beschikbaar die het werk voor servicemedewekers nog makkelijker maken. Denk hierbij aan het herplannen van een opdracht direct op locatie bij de klant, of aan het gedeeltelijk tellen van de voorraad tussen de werkzaamheden door, waardoor een jaarlijkse teldag overbodig wordt. Ook is er een uitgebreider backoffice-systeem beschikbaar die de schakel vormt tussen Connect Mobile, het ERP- en het planningssysteem. In Connect Backoffice zie je onder andere de live-locatie van de servicemedewerkers, maak en beheer je werkopdrachten en krijg je real-time inzicht in de status en voortgang van de taken.

Als laatste hebben we na uitgebreid onderzoek het gebruiksgemak van Connect verbeterd. Hierdoor is het voor de buitendienstmedewerkers makkelijker om de workflows te doorlopen en wordt de hands-on-tool tijd vergroot. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Connect 5? Vraag hieronder vrijblijvend onze brochure aan.

Aanvragen 

 

Sigmax praktijkcases

Duijvelaar Pompen

Met ruim 335 medewerkers en een productiecapaciteit van 100.000 pompen per jaar is Duijvelaar Pompen marktleider op het gebied van centrifugaalpompen en drukverhogingsinstallaties voor drink- en proceswatertoepassingen. Om een optimale service te garanderen maken de 50 monteurs van Duijvelaar Pompen al zes jaar gebruik van Connect, de field service software van Sigmax.

Lees deze caseCheck alle cases

Saval

Voorheen planden de monteurs van brandbeveiligingsspecialist Saval zelf hun route en hielden met de hand inspectierapporten bij. Nu gaat alles digitaal met de softwareoplossingen van ORTEC & Sigmax Field Service Solutions.

Lees deze caseCheck alle cases

Volta Limburg

Met ruim 60 servicemedewerkers zorgt energieleverancier Volta Limburg dagelijks voor het warmtecomfort van ruim 120.000 eindklanten. Om af te stappen van alle papieren formulieren zochten zij naar software die de stap naar volledige digitalisatie kon realiseren. De field service software van Sigmax Field Service Solutions bleek een perfecte match.

Lees deze caseCheck alle cases