News

Nieuw: de TOPdesk Connector van Sigmax Field Service Solutions

De service management oplossing van TOPdesk is er voor het eenvoudig beheren van binnenkomende meldingen en service-calls. Om deze meldingen succesvol te communiceren met uw field service software, is er nu de TOPdesk Connector van Sigmax Field Service Solutions. Hierdoor heeft uw servicemedewerker alle informatie bij de hand om de in TOPdesk geregistreerde incidenten succesvol op te lossen. Bovendien heeft uw binnendienst en de aanvrager continu inzicht in de status van de melding.

 

Stroomlijn uw serviceproces met de Topdesk Connector

Connect is dé field service oplossing die uw totale serviceproces ondersteunt. Via de TOPdesk Connector wordt, zodra aan de door u gestelde voorwaarde is voldaan, een bezoek aangemaakt in Connect. In dit bezoek staan alle relevante gegevens (en bijlagen) voor de servicemedewerker. Indien een incident niet met één bezoek opgelost kan worden, zorgt Connect ervoor dat het incident aangevuld wordt met de klantgegevens en historie.

Inzicht in status

Tijdens uitvoering van de werkzaamheden kan verschillende informatie (automatisch) vastgelegd worden, zoals: kilometerregistratie, tijdregistratie, verbruikte materialen, retourgoederen, etc. De resultaten worden al tijdens de uitvoering teruggekoppeld naar TOPdesk, zodat uw backoffice en de aanmelder op elk moment kunnen zien wat de status van het incident is. Hiermee wordt de klanttevredenheid verhoogt en vermindert de administratieve last voor uw binnendienstmedewerker.

De voordelen van de TOPdeskconnector:

  • Het beste van 2 werelden: TOPdesk voor het registreren van incidenten en Sigmax Connect voor het oplossen ervan.
  • Op basis van uw criteria wordt automatisch een bezoek aangemaakt in Connect
  • Overzichtelijke en efficiënte manier van het registeren en oplossen van incidenten
  • Altijd de juiste informatie bij de hand door automatisch aangevulde gegevens en historie
  • Iedereen heeft inzicht in de actuele status doordat de melding tijdens de uitvoering continu wordt uitgewerkt
  • Automatische synchronisatie van gebruikte materialen, contacten, tijd en gereden kilometers
  • Achteraf handmatig bijwerken van incidenten is niet langer nodig

Alle informatie over de TOPdeskconnector is ook beschikbaar op de Marketplace van TOPdesk.

Bekijk wat Connect voor u kan betekenen

Sigmax praktijkcases

Maas International

Om ervoor te zorgen dat klanten dagelijks van hun kopje koffie kunnen genieten, stuurt Maas International BV een 800-tal monteurs en operators op weg om automaten te onderhouden, bij te vullen en waar nodig te repareren. Connect ondersteunt de monteurs en planners optimaal bij deze taak.

Lees deze caseCheck alle cases

Volta Limburg

Met ruim 60 servicemedewerkers zorgt energieleverancier Volta Limburg dagelijks voor het warmtecomfort van ruim 120.000 eindklanten. Om af te stappen van alle papieren formulieren zochten zij naar software die de stap naar volledige digitalisatie kon realiseren. De field service software van Sigmax bleek een perfecte match.

Lees deze caseCheck alle cases

Wooncorporatie De Key

Ruim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

Lees deze caseCheck alle cases