Stroomlijn uw serviceproces met de Topdesk Connector

Connect is dé field service oplossing die uw totale serviceproces ondersteunt. Via de TOPdesk Connector wordt, zodra aan de door u gestelde voorwaarde is voldaan, een bezoek aangemaakt in Connect. In dit bezoek staan alle relevante gegevens (en bijlagen) voor de servicemedewerker. Indien een incident niet met één bezoek opgelost kan worden, zorgt Connect ervoor dat het incident aangevuld wordt met de klantgegevens en historie.

Inzicht in status

Tijdens uitvoering van de werkzaamheden kan verschillende informatie (automatisch) vastgelegd worden, zoals: kilometerregistratie, tijdregistratie, verbruikte materialen, retourgoederen, etc. De resultaten worden al tijdens de uitvoering teruggekoppeld naar TOPdesk, zodat uw backoffice en de aanmelder op elk moment kunnen zien wat de status van het incident is. Hiermee wordt de klanttevredenheid verhoogt en vermindert de administratieve last voor uw binnendienstmedewerker.

De voordelen van de TOPdeskconnector:

  • Het beste van 2 werelden: TOPdesk voor het registreren van incidenten en Sigmax Connect voor het oplossen ervan.
  • Op basis van uw criteria wordt automatisch een bezoek aangemaakt in Connect
  • Overzichtelijke en efficiënte manier van het registeren en oplossen van incidenten
  • Altijd de juiste informatie bij de hand door automatisch aangevulde gegevens en historie
  • Iedereen heeft inzicht in de actuele status doordat de melding tijdens de uitvoering continu wordt uitgewerkt
  • Automatische synchronisatie van gebruikte materialen, contacten, tijd en gereden kilometers
  • Achteraf handmatig bijwerken van incidenten is niet langer nodig

Alle informatie over de TOPdeskconnector is ook beschikbaar op de Marketplace van TOPdesk.

Bekijk wat Connect voor u kan betekenen