Connect SMS-functie
News

Verminder uw no-shows met Connect’s nieuwe sms-functie

Onze Connect software is uitgebreid met een nieuwe feature: de sms-notificatie. Benieuwd hoe u deze nieuwe functie in kunt zetten voor uw serviceproces?

Het kost veel tijd, geld én zorgt voor frustratie bij u, uw medewerkers en uw klanten: no-shows. De klant is op de afgesproken tijd niet thuis en uw monteur moet hierdoor op een later moment terugkomen. Om dit soort situaties te voorkomen, is Connect nu uitgebreid met een nieuwe feature: de sms-notificatie. Hiermee kunt u uw klanten voortaan proactief, real-time informeren over het tijdvak van de geplande werkzaamheden.

Stel uw klanten altijd op de hoogte

Met onze op maat ingerichte software bepaalt u op welke momenten en via welke communicatiekanalen u uw klanten informeert. Zo kunt u de klant op de hoogte houden tijdens alle belangrijke stappen in uw proces. Vanaf het moment dat een opdracht gepland is, tot het moment dat deze is afgerond is. Dit geeft uw klanten de gelegenheid hun eigen tijd te plannen en voorkomt no-shows en frustratie bij u en uw klanten.

Vanzelfsprekend wordt bij de nieuwe sms-functie rekening gehouden met de regelgeving omtrent het versturen van notificaties. Sms-berichten worden bijvoorbeeld alleen verzonden naar contactpersonen die toestemming hebben gegeven om de berichten te ontvangen.

Begin vandaag nog met het terugdringen van no-shows door deze nieuwe functionaliteit van Connect voor uw serviceprocessen in te zetten.

Wilt u meer weten over de nieuwe sms-functie in Connect? Neem vrijblijvend contact op.

Sigmax praktijkcases

Carglass

Vanuit 56 vestigingen en een mobiele service zorgen de 250 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

Lees deze caseCheck alle cases

Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de Field Service organisties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

Lees deze caseCheck alle cases

Maas International

Om ervoor te zorgen dat klanten dagelijks van hun kopje koffie kunnen genieten, stuurt Maas International BV een 800-tal monteurs en operators op weg om automaten te onderhouden, bij te vullen en waar nodig te repareren. Connect ondersteunt de monteurs en planners optimaal bij deze taak.

Lees deze caseCheck alle cases