Connect SMS-functie
News

Verminder uw no-shows met Connect’s nieuwe sms-functie

Onze Connect software is uitgebreid met een nieuwe feature: de sms-notificatie. Benieuwd hoe u deze nieuwe functie in kunt zetten voor uw serviceproces?

Het kost veel tijd, geld én zorgt voor frustratie bij u, uw medewerkers en uw klanten: no-shows. De klant is op de afgesproken tijd niet thuis en de monteur moet hierdoor op een later moment terugkomen. Om dit soort situaties te voorkomen, is Connect nu uitgebreid met een nieuwe feature: de sms-notificatie. Hiermee kunt u uw klanten voortaan proactief, real-time informeren over het tijdvak van de geplande werkzaamheden.

Stel uw klanten altijd op de hoogte

Met onze field service software bepaalt u op welke momenten en via welke communicatiekanalen u uw klanten informeert. Zo wordt de klant op de hoogte gehouden tijdens alle belangrijke stappen in het serviceproces. Vanaf het moment dat een opdracht gepland is tot het moment dat deze is afgerond. Dit geeft klanten de gelegenheid hun eigen tijd te plannen en voorkomt no-shows en frustratie bij u en uw klanten.

Vanzelfsprekend wordt bij de nieuwe sms-functie rekening gehouden met de regelgeving omtrent het versturen van notificaties. Sms-berichten worden bijvoorbeeld alleen verzonden naar contactpersonen die toestemming hebben gegeven om de berichten te ontvangen.

Begin vandaag nog met het terugdringen van no-shows door deze nieuwe functionaliteit van Connect voor uw serviceprocessen in te zetten.

Wilt u meer weten over de nieuwe sms-functie in Connect? Neem vrijblijvend contact op.

    Sigmax praktijkcases

    Carglass

    Vanuit 59 vestigingen en een mobiele service zorgen de servicemonteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

    Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de serviceorganisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Maas International

    Om ervoor te zorgen dat klanten dagelijks van hun kopje koffie kunnen genieten, stuurt Maas International BV een 800-tal monteurs en operators op weg om automaten te onderhouden, bij te vullen en waar nodig te repareren. Connect ondersteunt de monteurs en planners optimaal bij deze taak.

    Lees deze caseCheck alle cases