Connect Mobile

De field service applicatie van Sigmax die uw gehele buitendienst ondersteunt.

 

    Vul hieronder uw gegevens in en ontvang onze gratis brochure.

    Connect Mobile, de uitgebreide field service applicatie van Sigmax. 

    Onze workflow gedreven mobiele applicatie voor de afhandeling van al uw field service processen. Door de flexibele opbouw ondersteunen wij o.a. storings- en gepland onderhoud, inspectie-, ophaal- en afleverprocessen.

    Door toepassing van verschillende functionaliteiten zijn wij in staat om uw proces perfect te modelleren en bieden we u met één applicatie een totaaloplossing voor uw servicemedewerkers.

    Altijd de juiste informatie bij de hand met Connect.

    Met Connect Mobile is uw buitendienstmedewerker uitgerust met de meest stabiele field service software van Nederland. Hierop registreert hij zijn gewerkte uren, boekt hij de verbruikte materialen en vraagt hij netjes om een handtekening van de klant. Bent u benieuwd naar de functionaliteiten die uw buitendienst laten groeien? Vraag hieronder vrijblijvend een demo aan.

    Demo aanvragen

    De voordelen van Connect Mobile:

    • Mogelijkheid tot offline doorwerken, vanuit cloud of on premise
    • Verhoogde efficiency door integratie met barcode scanners en (mobiele) printers
    • Verhoogd klanttevredenheidspercentage door de SMS-functie en betalen aan de deur
    • Naadloze integratie met ERP systemen (o.a. Microsoft Dynamics Navision, SAP, Oracle, AFAS en Salesforce)
    • Volledige statusinformatie middels het KPI -dashboard
    • Dankzij analysemogelijkheden inzicht krijgen voor besluitvorming op tactisch en strategisch niveau

     

    Optimaal beveiligd

    Connect is veilig in gebruik en beheer. Alle verbindingen zijn versleuteld en op client-databases wordt standaard encryptie toegepast. Zo weet u zeker dat uw data in vertrouwde handen is en blijft. Beheer mobile devices veilig in combinatie met Mobile Device Management (MDM). Connect wordt gebruikt in combinatie met onder andere SOTI MobiControl, AirWatch, MobileIron en Samsung KNOX.

    On-premise of via de cloud

    Connect is flexibel in te richten. Kies voor een on-premise oplossing gebruikmakend van uw eigen IT-infrastructuur of een Sigmax cloud oplossing. Onze omgevingen zijn ISO 27001 en SOC2 gecertificeerd en we kunnen u helpen bij het veilig en beheersbaar inrichten van uw eigen cloud omgeving. Ons datacentrum voldoet aan de strengste eisen op het gebied van veiligheid, toegang en afscherming.

    Naadloze integratie

    De field service software van Sigmax Field Service Solutions beschikt over standaard koppelingen naar uw ERP en plansysteem zodat u informatie vanuit het veld direct kunt verwerken. Volg real-time waar uw servicemonteurs zich bevinden, werk automatisch uw urenregistratie bij en zorg ervoor dat uw servicemonteurs de volgende dag weer voldoende voorraad bij zich hebben.

    De standaard koppelingen van Sigmax Field Service Solutions zijn al succesvol geïntegreerd met o.a: AFAS,  Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics 365,  SAP en vele anderen.

    Maurice Spiering

    Maurice Spiering

    Sales Manager

    Benieuwd naar uw kansen op het gebied van field service?

    Vraag vrijblijvend de field service quickscan aan!

    Wilt u weten waar de kansen en uitdagingen rondom uw buitendienst liggen? Onze field service experts helpen u graag verder. Vraag de quickscan gratis en vrijblijvend aan via onderstaande button.

     Aanvragen

    Case

    Duijvelaar Pompen

    Met ruim 335 medewerkers en een productiecapaciteit van 100.000 pompen per jaar is Duijvelaar Pompen marktleider op het gebied van centrifugaalpompen en drukverhogingsinstallaties voor drink- en proceswatertoepassingen. Om een optimale service te garanderen maken de 50 monteurs van Duijvelaar Pompen al zes jaar gebruik van Connect, de field service software van Sigmax.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

    Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax Field Service Solutions. Hiermee zijn de Field Service organisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Maas International

    Om ervoor te zorgen dat klanten dagelijks van hun kopje koffie kunnen genieten, stuurt Maas International BV een 800-tal monteurs en operators op weg om automaten te onderhouden, bij te vullen en waar nodig te repareren. Connect ondersteunt de monteurs en planners optimaal bij deze taak.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Saval

    Voorheen planden de monteurs van brandbeveiligingsspecialist Saval zelf hun route en hielden met de hand inspectierapporten bij. Nu gaat alles digitaal met de softwareoplossingen van ORTEC & Sigmax Field Service Solutions.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Welzorg

    De ruim 80 servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg.

    Lees deze caseCheck alle cases