connect planning

Connect Planning

Connect Planning biedt u een digitaal planbord, routeoptimalisatie en integratie met Connect. Ontdek hieronder de voordelen van Connect Planning.

Snellere en betere service

Voor tevreden klanten is het cruciaal dat uw buitendienstmedewerkers zich aan hun afspraken houden en klanten goed geïnformeerd zijn over aankomsttijden. Met Connect Planning plant u (of uw klant) afspraken in tijdsblokken van 2 uur en informeert u de klant tot 1 uur voor aankomst over de aankomsttijd. Per e-mail of SMS. Uw planners krijgen bovendien extra informatie om telefonisch problemen op te lossen.

De voordelen van Connect Planning

  • Zeer betaalbare oplossing
  • Volledig webbased
  • Integratie met vrijwel alle backoffice/ERP-pakketten
  • Extra informatie beschikbaar voor planners en servicemedewerkers
  • Klant kan zelf online afspraken herplannen
  • Bulkplanning en herplanning mogelijk vanuit een planbord

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Vraag hieronder een vrijblijvend gesprek aan met één van onze consultants.

Gesprek aanvragen

Sigmax praktijkcases

Carglass

Vanuit 56 vestigingen en een mobiele service zorgen de 250 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

Lees deze caseCheck alle cases

Teeuwissen

De rioolreinigingsexperts van Teeuwissen Rioolreiniging werken met Connect van Sigmax. Circa 100 professionals registreren met de mobiele softwareoplossing van Sigmax hun werkzaamheden digitaal waardoor het bedrijf uit Huizen voorgoed vaarwel zegt tegen de papieren werkbonnen.

Lees deze caseCheck alle cases

Welzorg

De servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg.

Lees deze caseCheck alle cases

Woningcorporatie De Alliantie

De Alliantie heeft ‘hart voor wonen’  en besloot om de field service voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen te automatiseren. ORTEC en Sigmax hielpen de woningcorporatie hierbij.

Lees deze caseCheck alle cases
Sigmax empowers professionals samen met