Connect planning

Plan uw buitendienst efficiënt en overzichtelijk met Connect Planning. Dankzij het digitale planbord, routeoptimalisatie en naadloze integratie met Connect en externe systemen, zorgt u voor een optimale service.

 

Snellere en betere service

Voor tevreden klanten is het cruciaal dat uw buitendienstmedewerkers zich aan hun afspraken houden en klanten goed geïnformeerd zijn over aankomsttijden. Met Connect Planning plant u (of uw klant) afspraken in tijdsblokken van 2 uur en informeert u de klant tot 1 uur voor aankomst over de aankomsttijd. Per e-mail of SMS. Uw planners krijgen bovendien extra informatie om telefonisch problemen op te lossen.

De voordelen van Connect Planning:

  • Volledig webbased
  • Minder niet-thuis-situaties door heldere communicatie
  • Overzichtelijk plannen op dag-, week- en maandniveau
  • Integratie met vrijwel alle backoffice/ERP-pakketten
  • Extra informatie beschikbaar voor planners en servicemedewerkers
  • Klant kan zelf online afspraken herplannen
  • Bulkplanning en herplanning mogelijk vanuit het planbord

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Vraag hieronder een vrijblijvend gesprek aan met één van onze consultants.

Download onze brochure 

Complete oplossing

Met onze field service software en kennis van onze consultants helpt Sigmax u te ontwikkelen tot een klantgedreven serviceorganisatie.

Connect software

Connect is dé field service oplossing van Sigmax Field Service Solutions die uw totale buitendienst ondersteunt. Onze standaard software is geheel op maat configureerbaar naar uw processen.

Lees verder

Connect diensten

Ons doel is ervoor zorgen dat uw serviceorganisatie optimaal gebruik kan maken van onze field service software. Ontdek hier hoe we implementaties ondersteunen en diensten op maat leveren.

Lees verder
Sigmax praktijkcases

Carglass

Vanuit 56 vestigingen en een mobiele service zorgen de 250 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

Lees deze caseCheck alle cases

Teeuwissen

De rioolreinigingsexperts van Teeuwissen Rioolreiniging werken met Connect van Sigmax Field Service Solutions. Circa 100 professionals registreren met de mobiele softwareoplossing van Sigmax Field Service Solutions hun werkzaamheden digitaal waardoor het bedrijf uit Huizen voorgoed vaarwel zegt tegen de papieren werkbonnen.

Lees deze caseCheck alle cases

Volta Limburg

Met ruim 60 servicemedewerkers zorgt energieleverancier Volta Limburg dagelijks voor het warmtecomfort van ruim 120.000 eindklanten. Om af te stappen van alle papieren formulieren zochten zij naar software die de stap naar volledige digitalisatie kon realiseren. De field service software van Sigmax Field Service Solutions bleek een perfecte match.

Lees deze caseCheck alle cases

Welzorg

De servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg.

Lees deze caseCheck alle cases

Woningcorporatie De Alliantie

De Alliantie heeft ‘hart voor wonen’  en besloot om de field service voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen te automatiseren. ORTEC en Sigmax Field Service Solutions hielpen de woningcorporatie hierbij.

Lees deze caseCheck alle cases
Sigmax empowers professionals samen met