Field Service Diensten

Connect diensten

Met onze verschillende diensten denken we mee over uitdagingen en zorgen we voor een probleemloze implementatie.

    Vul hieronder uw gegevens in en ontvang onze gratis brochure.

    In fasen over op een nieuwe werkwijze

    Wij weten wat er nodig is om een succesvolle, volledige geïntegreerde en veilige oplossing in te richten binnen serviceorganisaties. U ziet dit terug in onze implementatieaanpak. Zo kiezen we bewust voor de ‘crawl-walk-run’ methode; een implementatiemethode die het mogelijk maakt om eenvoudig bij te sturen tijdens de overstap naar een nieuwe werkwijze. Daarnaast helpen onze professionals u met interne begeleiding tijdens de implementatie van uw nieuwe software oplossing, zodat deze een succes wordt.

    • Succesvolle implementatie ondersteuning
    • Kennis en expertise op het gebied van implementatie, configuratie en integratie
    • Intensieve begeleiding van uw serviceorganisatie

    Een helder advies op maat

    Onze business specialisten helpen u verder met uw field-service uitdagingen. Zo beoordelen zij aan de hand van ons Field Service Groei Model  waar de kansen en uitdagingen voor uw organisatie liggen. Ook helpen zij u met investeringsbeslissingen van uw serviceorganisatie op het gebied van proces, implementatie en organisatie. Hoe u meer klanttevredenheid behaalt, hoe uw serviceproces verandert door branchespecifieke trends of hoe u omgaat met de service uitdagingen van morgen. Wat uw uitdaging ook is,  we adviseren u graag.

    • Business specialisten met jarenlange field service praktijkervaring
    • Concreet en helder advies gebaseerd op ons Field Service Groei Model ™
    • Een groot partner netwerk

    De beste support voor een optimaal gebruik

    Afhankelijk van uw wensen kunt u uw field service oplossing bij Sigmax hosten in de cloud of binnen uw ICT omgeving op locatie. Afspraken leggen we vast in een Service Level Agreement. Zo weet u precies wat u van onze service mag verwachten bij calamiteiten, hoe vaak we de prestaties van Connect komen meten en wanneer we behaalde resultaten terugkoppelen.

    • Cloud & on-premise – Kies voor een inrichting die aansluit bij uw IT-infrastructuur behoeftes
    • Applicatiebeheer – Indien u geen omkijken wenst naar een gecontroleerde uitrol
    • Monitoring & Control – Stel uw eigen Service Level Agreement samen indien u 24/7 monitoring en support wenst

    Wij stellen uw serviceorganisatie centraal, maken samen met u inzichtelijk waar uitdagingen en kansen liggen en werken dit uit tot een concreet plan met oplossingen die uw serviceorganisatie verder brengen. Maak kennis met ons Field Service Groei model:

    • Field service essentials – Realiseer kostenbesparingen en maak efficiënt werken mogelijk.
    • Field service engagement – Stel uw klant centraal en genereer meer omzet.
    • Field service excellence – Krijg inzage in uw eigen processen en maak verbetering mogelijk.

    Lees meer      Advies aanvragen

    Bram van Loon

    Bram van Loon

    Consultant & Project Manager

    Ontdek Connect

    Weten wat Sigmax Field Service Solutions voor uw organisatie kan betekenen? Vraag dan vrijblijvend meer informatie bij ons aan.

      U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons