Field Service Diensten

Connect diensten

Ons doel is ervoor zorgen dat uw serviceorganisatie optimaal gebruik kan maken van onze field service software. Ontdek hier hoe we implementaties ondersteunen en diensten op maat leveren.

    Implementatie services

    Onze implementatiespecialisten begeleiden u voor, tijdens en na de implementatie van uw field-service oplossing op basis van de ‘crawl-walk-run’ aanpak.

    Managed
    services

    Onze  technische specialisten ontzorgen u volledig op het gebied van IT-infrastructuur, zowel on-premise als in de cloud.

    Consulting
    services

    Onze business specialisten voegen waarde toe aan uw service-organisatie en helpen u bij het nemen van de juiste strategische besluiten.

    In fasen over op een nieuwe werkwijze

    Wij weten wat er nodig is om een succesvolle, volledige geïntegreerde en veilige oplossing in te richten binnen serviceorganisaties. U ziet dit terug in onze implementatieaanpak. Zo kiezen we bewust voor de ‘crawl-walk-run’ methode; een implementatiemethode die het mogelijk maakt om eenvoudig bij te sturen tijdens de overstap naar een nieuwe werkwijze. Daarnaast helpen onze professionals u met interne begeleiding tijdens de implementatie van uw nieuwe software oplossing, zodat deze een succes wordt.

    • Succesvolle implementatie ondersteuning
    • Kennis en expertise op het gebied van implementatie, configuratie en integratie
    • Intensieve begeleiding van uw serviceorganisatie

    Een helder advies op maat

    Onze business specialisten helpen u verder met uw field-service uitdagingen. Zo beoordelen zij aan de hand van ons Field Service Groei Model ™ waar de kansen en uitdagingen voor uw organisatie liggen. Ook helpen zij u met investeringsbeslissingen van uw serviceorganisatie op het gebied van proces, implementatie en organisatie. Hoe u meer klanttevredenheid behaalt, hoe uw serviceproces verandert door branchespecifieke trends of hoe u omgaat met de service uitdagingen van morgen. Wat uw uitdaging ook is,  we adviseren u graag.

    • Business specialisten met jarenlange field service praktijkervaring
    • Concreet en helder advies gebaseerd op ons Field Service Groei Model ™
    • Een groot partner netwerk

    De beste support voor een optimaal gebruik

    Afhankelijk van uw wensen kunt u uw field service oplossing bij Sigmax hosten in de cloud of binnen uw ICT omgeving op locatie. Afspraken leggen we vast in een Service Level Agreement. Zo weet u precies wat u van onze service mag verwachten bij calamiteiten, hoe vaak we de prestaties van Connect komen meten en wanneer we behaalde resultaten terugkoppelen.

    • Cloud & on-premise – Kies voor een inrichting die aansluit bij uw IT-infrastructuur behoeftes
    • Applicatiebeheer – Indien u geen omkijken wenst naar een gecontroleerde uitrol
    • Monitoring & Control – Stel uw eigen Service Level Agreement samen indien u 24/7 monitoring en support wenst

    Stapsgewijs groeien met het Field Service Groeimodel

    Wij stellen uw serviceorganisatie centraal, maken samen met u inzichtelijk waar uitdagingen en kansen liggen en werken dit uit tot een concreet plan met oplossingen die uw serviceorganisatie verder brengen. Maak kennis met ons Field Service Groei model:

    • Field service essentials – Realiseer kostenbesparingen en maak efficiënt werken mogelijk.
    • Field service engagement – Stel uw klant centraal en genereer meer omzet.
    • Field service excellence – Krijg inzage in uw eigen processen en maak verbetering mogelijk.

    Lees meer      Advies aanvragen

    Ontdek Connect

    Weten wat Sigmax voor uw organisatie kan betekenen? Vraag dan vrijblijvend meer informatie bij ons aan.

      U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons

      Sigmax praktijkcases

      Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

      Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax Field Service Solutions. Hiermee zijn de Field Service organisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

      Lees deze caseCheck alle cases

      Saval

      Voorheen planden de monteurs van brandbeveiligingsspecialist Saval zelf hun route en hielden met de hand inspectierapporten bij. Nu gaat alles digitaal met de softwareoplossingen van ORTEC & Sigmax Field Service Solutions.

      Lees deze caseCheck alle cases

      Welzorg

      De servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg.

      Lees deze caseCheck alle cases

      Wooncorporatie De Key

      Ruim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax Field Service Solutions hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

      Lees deze caseCheck alle cases