De CP BackOffice is één centrale plek waar het beheer en de uitgiften van vergunningen geregeld worden. De City Permit BackOffice is eenvoudig in gebruik en ondersteunt gebruikers optimaal.
Vraag een demo aanDe City Permit BackOffice is eenvoudig in gebruik en ondersteunt gebruikers optimaal. Automatische controle op een correcte en volledige invoer van gegevens vindt plaats voordat een aanvraag kan worden omgezet in een vergunning. Alle voor gemeentespecifieke type vergunningen en ontheffingen, spelregels, benodigde documentatie en de uitzonderingen daarop zijn in het systeem geïntegreerd. Baliemedewerkers hebben zo altijd alle juiste informatie bij de hand om een aanvraag te verwerken.
CityPermit maakt voor elke aanvraag een centraal digitaal dossier aan. Genereer heldere managementoverzichten, eventueel gespecificeerd naar wijk of stadsgebied of met bijbehorende statussen, termijnen en tarieven of vraag specifieke informatie op over de reden van afwijzing of de contactgegevens van de aanvrager. Deze dossiers zijn te gebruiken binnen een zakensysteem.
De City Permit BackOffice is een onlinedienst en kan door Sigmax worden gehost. Dit brengt belangrijke voordelen met zich mee. De belasting voor de ICT-afdeling is hierdoor minimaal en het systeem kan altijd en overal via een beveiligde verbinding worden geraadpleegd. Daarnaast kan altijd over de laatste updates worden beschikt. Ook treedt Sigmax op als supportpartner voor gebruikers.
Wilt u weten wat Sigmax voor uw gemeente kan betekenen? Neem dan contact op en vraag een gratis demo aan. We lichten u de mogelijkheden graag toe.
Jaar ervaring
Business units
Landen actief
Klanten
Offices
Software Developers
Sigmax Professionals
Empowering Professionals Everywhere