Field service voor Dynamics 365

Vul Microsoft Dynamics 365 aan met Sigmax Connect

Implementeert u ERP-oplossingen op basis van het Microsoft Dynamics 365 platform? Breid uw aanbod uit met Sigmax Connect, onze field service oplossing. Sigmax Connect sluit naadloos aan op Dynamics, door de bewezen integratie. Zo kunt u zich focussen op waar u goed in bent, maar toch een totaaloplossing leveren waarmee u klanten in het hele serviceproces ontzorgt. Onze oplossing wordt al ruim 15 jaar ingezet door tevreden klanten in de servicebranche.

Specialist in field service

Al ruim 15 jaar werken wij nauw samen met serviceorganisaties uit verschillende branches. We weten wat er speelt. Daardoor hebben we Sigmax Connect perfect geoptimaliseerd voor serviceprocessen. Onze oplossing wordt gebruikt door serviceorganisaties uit branches als vastgoedonderhoud, zorghulpmiddelen, installatietechniek, klimaattechniek en industriële techniek.

 

Bewezen integratie met Microsoft Dynamics 365

Sigmax Connect heeft een bewezen integratie met Microsoft Dynamics 365. Binnen Dynamics bieden we ondersteuning voor Business Central, Navision, F&O en Axapta als ERP-oplossing. Zo weet u zeker dat Connect optimaal samenwerkt met de oplossing die u uw klanten levert.

Ontdek Sigmax Connect op de Microsoft AppSource

Flexibel in te richten

Connect bestaat uit vaste componenten, maar is flexibel in te richten. Dat is onze kracht. Wij brengen  serviceprocessen in kaart en zorgen ervoor dat de software deze optimaal ondersteunt. De monteurs van uw klanten krijgen te zien wat ze nodig hebben, precies op het juiste moment. En verandert er iets in het proces? Geen probleem. We passen het moeiteloos aan. 

 

Korte lijntjes en snelle doorontwikkeling

Wij leveren een standaard oplossing, maar blijven in beweging. Ons eigen dedicated productteam in Enschede verbetert Connect continu. We werken in sprints en stellen iedere twee weken een nieuwe release beschikbaar. Zo kunnen we snel inspelen op ontwikkelingen in de markt en de wensen van klanten en partners. De lijntjes zijn kort en we schakelen snel. Is er veel vraag naar een functionaliteit? Dan zorgen wij ervoor dat deze binnen korte tijd in Connect beschikbaar is. Hierbij verliezen we kwaliteit en stabiliteit nooit uit het oog. 

Bekijk de functionaliteiten van Connect

Een nauwe samenwerking 

Natuurlijk zorgen we ervoor dat de samenwerking ook commercieel aantrekkelijk is. We maken graag afspraken waar we allebei blij van worden. De samenwerking kunnen we op verschillende manieren insteken. We hebben ervaring met zowel hoofd- als onderaannemersschap. Om de communicatie te versoepelen stellen we vanuit Sigmax een partnermanager beschikbaar als vast aanspreekpunt. En omdat we langdurige partnerships belangrijk vinden, blijven we altijd strategisch en tactisch betrokken.

Demo aanvragen

Professionele servicedesk

Onze professionele servicedesk staat klaar om uw klanten te ondersteunen bij eventuele problemen en vragen. Zij ondersteunen momenteel meer dan 500 klanten. Waaronder grote organisaties als Carglass en de NS, met zo’n 3000 gebruikers.

Lees meer over Sigmax

Wat levert een samenwerking u op?

Een totaaloplossing waar klanten op kunnen vertrouwen

Wij zien vaak dat klanten een totaaloplossing zoeken. Een ERP-systeem én een field service oplossing. En die systemen moeten natuurlijk zo optimaal mogelijk met elkaar samenwerken. Met Sigmax Connect breidt u uw aanbod uit met een betrouwbare buitendienstoplossing, die perfect koppelt en samenwerkt met Microsoft Dynamics 365. Dit versterkt uw propositie.

 

Whitelabel mogelijk

Wilt u Sigmax Connect aanbieden onder uw eigen label? Dat kan. Wij maken Connect graag op in uw huisstijl. Zo creëert u een consistente beleving voor uw klanten.

Ook voor uw internationale klanten

Sigmax Connect is klaar om internationaal te worden ingezet. Connect ondersteunt meertaligheid en onze servicedesk biedt internationale ondersteuning. Op dit moment werken wij samen met organisaties in Zwitserland, Duitsland, België, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.

Sigmax praktijkcases

Bluace

Innovatie door standaardisatie: dát is waar ERP-implementatiespecialist Bluace voor staat. Op basis van het Microsoft Dynamics 365 Business Central platform, helpt de Rotterdamse organisatie servicebedrijven bij het digitaliseren én standaardiseren van bedrijfsprocessen. Om organisaties naast een ERP-systeem ook te helpen bij de digitale afhandeling van serviceorders, ging Bluace op zoek naar een partner op het gebied van field service software. Sigmax bleek de perfecte match.

Lees deze caseCheck alle cases

Eens praten over de mogelijkheden?

Er is veel mogelijk. Juist daarom heeft u waarschijnlijk veel vragen. Deze beantwoorden we graag. Vul uw gegevens in om een vrijblijvende kennismaking in te plannen.

    Uw contactgegevens

    Deze Microsoft Dynamics 365 partners gingen u voor: