TOPdesk

Vanaf 5 januari 2018 melden klanten van Sigmax incidenten in TOPdesk. Dit is het nieuwe centrale meldpunt voor alle vragen over mobiele Sigmax oplossingen. Met dit systeem zijn meldingen of aanvragen direct volledig, waardoor wij vragen sneller en efficiënter kunnen beantwoorden.

 

Cliquez ici pour l’information en français

 

Uw persoonlijke inlog

Om te kunnen werken met TOPdesk is het noodzakelijk dat u uw wachtwoord wijzigt. Het nieuwe portaal benadert u via onderstaande link. Vul hier uw bedrijfsmail in en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan per e-mail een verzoek om uw nieuwe wachtwoord in te stellen. Met dit wachtwoord kunt u vervolgens inloggen binnen ons portaal. Wilt u meer details over het werken met TOPdesk? Na het inloggen kunt u direct de handleiding downloaden.

servicedesk.sigmax.nl

Urgente meldingen

Heeft u zo’n urgente melding dat u niet verder kunt werken? Dat mag natuurlijk niet gebeuren. We lossen uw vraagstuk graag op. Dat lukt het snelst wanneer u telefonisch contact met ons opneemt via +31(0)53 480 3121. Wilt u uw melding via TOPdesk indienen, geef dan in uw incidentmelding aan dat het om een hoge prioriteit gaat door het woord PRIO toe te voegen aan de onderwerpregel. We helpen u graag verder!

Voordelen

1. Geef eenvoudig meldingen en storingen aan wanneer het u schikt
2. Volg het proces van uw melding tot in detail wanneer u wenst
3. Nog sneller reactie op vragen en meldingen door een efficiënter registratieproces
4. Vul RMA-formulieren in via het portaal en download eenvoudig bestelformulieren
5. Vind instructies en handleidingen op één centraal punt