Serviceorganisaties

✔ Betrouwbare field service oplossing
✔ Méér opdrachten met dezelfde buitendienst
✔ Hogere first-time-fix

    Serviceorganisaties helpen groeien in hun ontwikkeling om steeds beter te presteren. Dát is onze missie.

    Onze field service oplossing Connect is dé basis voor succes in elke buitendienst. Want als een monteur op tijd is, de juiste materialen bij zich heeft en first-time-fix eerder regel dan uitzonder is, zijn er alleen maar winnaars. Via Sigmax Connect doorloopt de monteur volledig up-to-date zijn dienst.

    Of het nu gaat om klantcontact, materiaalregistratie óf het plannen van een vervolgafspraak; de monteur is steeds slechts één knop verwijderd van het succesvol afhandelen van een serviceopdracht. We hebben bij Sigmax ruim dertien jaar ervaring in de field service branche. Dankzij jarenlange relaties met onze klanten weten we wat er speelt.  Zo speelt u moeiteloos in op voorzien én onvoorzien onderhoud en worden klantverwachtingen overtroffen.

    Ontdek onze oplossing voor uw serviceorganisatie 

     

    Sigmax Connect: dé basis voor succes in de buitendienst

    • Standaard software
      Onze field service oplossing is standaard, maar wel geheel op maat configureerbaar. Zo ondersteunen we uw specifieke processen optimaal.
    • Online & offline werken
      We begrijpen dat een monteur soms op plekken komt waar geen bereik is. Met Sigmax Connect werkt hij zonder problemen verder en gaan er geen gegevens verloren.
    • Stabiel & betrouwbaar
      Onze klanten beoordelen de betrouwbaarheid van Sigmax Connect met een 9. We zorgen ervoor dat u altijd op ons kunt vertrouwen.
    • Naadloze integratie
      Een harmonieus IT-landschap is belangrijk. Onze oplossing integreert naadloos met alle ERP- en plansystemen.

    Ja, ik wil graag een demo van Connect

    We helpen uw serviceorganisatie verder met deze thema's:

    Partner worden?

    Implementeert u ERP-oplossingen op basis van het Microsoft Dynamics platform? Breid uw aanbod uit met Sigmax Connect, onze field service oplossing. Sigmax Connect sluit naadloos aan op Microsoft Dynamics, door de bewezen integratie. Zo kunt u zich focussen op waar u goed in bent, maar toch een totaaloplossing leveren waarmee u klanten in het hele serviceproces ontzorgt. Onze oplossing wordt al ruim 13 jaar ingezet door tevreden klanten in de servicebranche.

    Lees meer over partnerships 

    Over ons

    Stabiliteit en betrouwbaarheid zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Vanuit ons eigen dedicated productteam in Enschede, ontwikkelen we Connect. Dit doen we al dertien jaar. We werken in sprints en stellen iedere twee weken een nieuwe release beschikbaar. Hierdoor spelen we in op actualiteiten en de vraag naar nieuwe standaard functionaliteiten.

    Lees meer over onze aanpak 

     

    Benieuwd naar de kansen voor uw serviceorganisatie?

    Laat uw gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op!

      U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons

      Sigmax praktijkcases

      Case

      Carglass

      Vanuit 59 vestigingen en een mobiele service zorgen de servicemonteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

      Lees deze caseCheck alle cases

      Case

      Duijvelaar Pompen

      Met ruim 335 medewerkers en een productiecapaciteit van 100.000 pompen per jaar is Duijvelaar Pompen marktleider op het gebied van centrifugaalpompen en drukverhogingsinstallaties voor drink- en proceswatertoepassingen. Om een optimale service te garanderen maken de 50 monteurs van Duijvelaar Pompen al negen jaar gebruik van Connect, de field service software van Sigmax.

      Lees deze caseCheck alle cases

      Case

      Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

      Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de serviceorganisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

      Lees deze caseCheck alle cases

      Case

      Veld Koeltechniek

      Producent en leverancier van koel- en vriesoplossingen Veld Koeltechniek kiest voor een best-of-breed oplossing met Sigmax en ORTEC. “Met deze combinatie hebben we voor onze organisatie optimale ondersteuning gevonden voor onze werkprocessen. Deze technische vooruitgang zal ook zeker helpen tijdens de werving en selectie van nieuwe medewerkers”, aldus Kees Kuiperije.

      Lees deze caseCheck alle cases

      Case

      Welzorg

      De ruim 80 servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg. Daarbij reserveert en plant Connect (spoed)reparaties en berekent hij de meest optimale routes voor de monteurs. De mobiele applicatie ondersteunt hen bij hun werkzaamheden op locatie.

      Lees deze caseCheck alle cases