Serviceorganisaties

Met onze softwareoplossing Connect, ondersteunen we de gehele buitendienst: van werkbon-digitalisatie tot het efficiënter plannen van monteurs. Benieuwd naar alle functionaliteiten van Connect? Download onze brochure voor een totaaloverzicht.

    Vul hieronder uw gegevens in en ontvang onze gratis brochure.

    Serviceorganisaties helpen groeien in hun ontwikkeling om steeds beter te presteren. Dát is onze missie.

     

    Met onze field service software is de buitendienst uitgerust met een oplossing die uw organisatie verder brengt. Van het verbeteren van de first-time-fix tot het verhogen van de klanttevredenheid, alles kan met Connect.

     

    Sigmax heeft ruim elf jaar ervaring in de field service branche. Wij weten wat er speelt en hoe we uw buitendienstprocessen verder kunnen optimaliseren. Want als een monteur op tijd is, de juiste materialen bij zich heeft en first-time-fix eerder regel dan uitzondering is, zijn er alleen maar winnaars.

    Benieuwd naar uw kansen op het gebied van field service? Vraag dan gratis en vrijblijvend de Field Service Quickscan aan.

     Aanvragen

     

    Onze oplossingen voor uw serviceorganisatie:

    Complete oplossing

    Connect software is dé totaaloplossing voor uw buitendienst. Wij stellen uw serviceorganisatie centraal, maken samen met u inzichtelijk waar uitdagingen en kansen liggen en werken dit uit tot een concreet plan met oplossingen die uw serviceorganisatie verder brengen. Ons doel is ervoor zorgen dat uw serviceorganisatie optimaal gebruik kan maken van Connect software. Daarom biedt Sigmax Field Service Solutions support tijdens elke efficiency stap die u wilt gaan zetten.

    Connect software

    Connect, dé basis voor succes in elke buitendienst.

    Lees verder

    Connect diensten

    Met onze verschillende diensten denken we mee over uitdagingen en zorgen we voor een probleemloze implementatie.

    Lees verder
    Field Service thema's

    Field Service thema's

    Sigmax Field Service Solutions inspireert en faciliteert uw team uit te groeien tot een klantgedreven serviceorganisatie, zodat iedereen binnen de organisatie – van buitendienst tot management – de klant centraal stelt.

    De software en expertise van Field Service Solutions kan onder andere worden ingezet binnen de volgende thema’s:

    Sigmax praktijkcases

    Case

    Carglass

    Vanuit 56 vestigingen en een mobiele service zorgen de 350 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Duijvelaar Pompen

    Met ruim 335 medewerkers en een productiecapaciteit van 100.000 pompen per jaar is Duijvelaar Pompen marktleider op het gebied van centrifugaalpompen en drukverhogingsinstallaties voor drink- en proceswatertoepassingen. Om een optimale service te garanderen maken de 50 monteurs van Duijvelaar Pompen al zes jaar gebruik van Connect, de field service software van Sigmax.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

    Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax Field Service Solutions. Hiermee zijn de Field Service organisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Veld Koeltechniek

    Producent en leverancier van koel- en vriesoplossingen Veld Koeltechniek kiest voor een best-of-breed oplossing met Sigmax en ORTEC. “Met deze combinatie hebben we voor onze organisatie optimale ondersteuning gevonden voor onze werkprocessen. Deze technische vooruitgang zal ook zeker helpen tijdens de werving en selectie van nieuwe medewerkers”, aldus Kees Kuiperije.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Welzorg

    De ruim 80 servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg.

    Lees deze caseCheck alle cases
    Maurice Spiering

    Maurice Spiering

    Sales Manager

    Ontdek Connect

    Weten wat Sigmax Field Service Solutions voor uw organisatie kan betekenen? Vraag dan vrijblijvend meer informatie bij ons aan.

      U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons