Serviceorganisaties

✔ Betrouwbare field service oplossing
✔ Méér opdrachten met dezelfde buitendienst
✔ Hogere first-time-fix

    Serviceorganisaties helpen groeien in hun ontwikkeling om steeds beter te presteren. Dát is onze missie.

     

    Met onze field service software is de buitendienst uitgerust met een oplossing die uw serviceorganisatie verder brengt. Van het verbeteren van de first-time-fix tot het verhogen van de klanttevredenheid, alles kan met Sigmax Connect.

     

    Sigmax heeft ruim twaalf jaar ervaring in de field service branche. Wij weten wat er speelt en hoe we uw buitendienstprocessen verder kunnen optimaliseren. Want als een monteur op tijd is, de juiste materialen bij zich heeft en first-time-fix eerder regel dan uitzondering is, zijn er alleen maar winnaars.

    Benieuwd hoe Sigmax Connect uw buitendienst optimaal ondersteunt?

     Demo aanvragen 

     

    Sigmax Connect: dé basis voor succes in de buitendienst

    • Standaard software
      Onze field service oplossing is standaard, maar wel geheel op maat configureerbaar. Zo ondersteunen we uw specifieke processen optimaal.
    • Online & offline werken
      We begrijpen dat een monteur soms op plekken komt waar geen bereik is. Met Sigmax Connect werkt hij zonder problemen verder en gaan er geen gegevens verloren.
    • Stabiel & betrouwbaar
      Onze klanten beoordelen de betrouwbaarheid van Sigmax Connect met een 9. We zorgen ervoor dat u altijd op ons kunt vertrouwen.
    • Naadloze integratie
      Een harmonieus IT-landschap is belangrijk. Onze oplossing integreert naadloos met alle ERP- en plansystemen.

      Bekijk alle partners & integraties 

    We helpen uw serviceorganisatie verder met deze thema's:
    Sigmax praktijkcases

    Case

    Carglass

    Vanuit 56 vestigingen en een mobiele service zorgen de 350 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Duijvelaar Pompen

    Met ruim 335 medewerkers en een productiecapaciteit van 100.000 pompen per jaar is Duijvelaar Pompen marktleider op het gebied van centrifugaalpompen en drukverhogingsinstallaties voor drink- en proceswatertoepassingen. Om een optimale service te garanderen maken de 50 monteurs van Duijvelaar Pompen al zes jaar gebruik van Connect, de field service software van Sigmax.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

    Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de serviceorganisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Veld Koeltechniek

    Producent en leverancier van koel- en vriesoplossingen Veld Koeltechniek kiest voor een best-of-breed oplossing met Sigmax en ORTEC. “Met deze combinatie hebben we voor onze organisatie optimale ondersteuning gevonden voor onze werkprocessen. Deze technische vooruitgang zal ook zeker helpen tijdens de werving en selectie van nieuwe medewerkers”, aldus Kees Kuiperije.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Welzorg

    De ruim 80 servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Benieuwd naar de kansen voor uw serviceorganisatie?

    We laten het u graag zien. Laat uw gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op om een demo in te plannen!

      U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons