Serviceorganisaties

Vul hieronder uw gegevens in en ontvang onze gratis brochure.

Field Service Solutions

helpt serviceorganisaties
beter te presteren.

Steeds hogere klantverwachtingen vergen continue verbeteringen in bedrijfsprocessen; zaken moeten sneller, beter en slimmer. Het simpelweg automatiseren van losstaande processen is hiervoor niet langer voldoende. Succesvolle, klantgedreven serviceorganisaties begrijpen dat het eenvoudiger én goedkoper is om tevreden klanten te behouden, dan nieuwe klanten te winnen. Zij realiseren zich dat het essentieel is om de klant centraal te stellen in hun groeistrategie.

Field Service thema's

Field Service thema's

Sigmax Field Service Solutions inspireert en faciliteert uw team uit te groeien tot een klantgedreven serviceorganisatie, zodat iedereen binnen de organisatie – van buitendienst tot management – de klant centraal stelt.

De software en expertise van Field Service Solutions kan onder andere worden ingezet binnen de volgende thema’s:

Connect Software - een complete oplossing

Met Connect software en kennis van onze consultants helpt Sigmax u te groeien tot een klantgedreven serviceorganisatie.

Benieuwd wat Sigmax voor uw serviceorganisatie kan betekenen? Onze adviseurs komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Brochure ontvangenVrijblijvende demo

Connect software

Connect is dé field service oplossing van Sigmax Field Service Solutions die uw totale serviceproces ondersteunt. Onze standaard software is geheel op maat configureerbaar naar uw processen. Wij helpen u een succesvolle, geïntegreerde en veilige software oplossing in te richten.

Lees verder

Connect diensten

Ons doel is ervoor zorgen dat uw serviceorganisatie optimaal gebruik kan maken van onze field service software. Daarom biedt Sigmax Field Service Solutions support tijdens elke efficiency stap die u wilt zetten. Ontdek hier hoe we implementaties ondersteunen en diensten op maat leveren.

Lees verder
Sigmax praktijkcases

Case

Carglass

Vanuit 56 vestigingen en een mobiele service zorgen de 250 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

Lees deze caseCheck alle cases

Case

Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax Field Service Solutions. Hiermee zijn de Field Service organisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

Lees deze caseCheck alle cases

Case

Volta Limburg

Met ruim 60 servicemedewerkers zorgt energieleverancier Volta Limburg dagelijks voor het warmtecomfort van ruim 120.000 eindklanten. Om af te stappen van alle papieren formulieren zochten zij naar software die de stap naar volledige digitalisatie kon realiseren. De field service software van Sigmax Field Service Solutions bleek een perfecte match.

Lees deze caseCheck alle cases

Case

Wooncorporatie De Key

Ruim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax Field Service Solutions hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

Lees deze caseCheck alle cases