Buitendienst-medewerker

✔ Blije klanten
✔ Snelle administratie
✔ Hogere first-time-fix

    Software moet geen extra werk opleveren

    Nieuwe software moet u vooral geen extra werk opleveren. U snapt dat administratie belangrijk is, maar het liefst bent u er zo min mogelijk mee bezig. U bent monteur geworden om te kunnen sleutelen, niet om de hele dag gegevens in te vullen op een tablet. Daarom wilt u dat software u vooral ondersteunt om uw werk zo goed mogelijk uit te voeren. 

    Ontdek Connect

     

    Meerdere klussen uitvoeren bij één klant, zonder dubbele administratie

    Soms moeten er op één locatie meerdere klussen uitgevoerd worden. Met Sigmax Connect kan u meerdere activiteiten als één opdracht doorlopen en de klus zonder dubbele handelingen afhandelen. Bovendien ziet u welk toekomstig onderhoud op de locatie nodig is. Als hij tijd over heeft kan u dit meteen meenemen.

    Demo aanvragen

    Sigmax Connect maakt het u makkelijk

    Automatische administratie

    • Vul meetwaardes automatisch in, rechtstreeks vanuit uw meetapparatuur. Bijvoorbeeld door een QR-code te scannen.
    • Registreer werkuren, reisuren en verbruikte materialen bijna volledig automatisch.
    • Uw busvoorraad wordt automatisch bijgewerkt.
    • Informatie die al bekend is hoeft u niet nog een keer in te vullen.
    • Maak foto’s, zodat een uitgebreide beschrijving niet meer nodig is.

     

    Belangrijke informatie direct bij de hand

    • Belangrijke info (zoals de onderhoudshistorie en contractinformatie), bijlagen en checklists heeft u snel en op één plek bij de hand.
    • Gaat u op weg naar een klant? Het adres staat al ingevuld, klik op ‘start reizen’ en de navigatie wordt gestart.
    • De workflow in Sigmax Connect wordt zoveel mogelijk op de werkzaamheden afgestemd, zodat u geen onnodige stappen hoeft te zetten.

    Ook als u geen bereik heeft

    Sigmax Connect werkt ook zonder netwerk. Artikelbestanden, assetdata, klantinformatie en contractgegevens zijn allemaal offline beschikbaar. Handig als u in een kelder of andere plek zonder bereik aan het werk bent. De ingevulde gegevens worden lokaal opgeslagen en gesynchroniseerd zodra u weer bereik hebt. Hierdoor heeft u altijd alle benodigde informatie bij de hand én gaat er niets verloren.

    Bekijk alle functionaliteiten

     

    Sigmax praktijkcases

    Case

    Bendertechniek

    Bendertechniek levert draai-, frees- en slijpmachines voor de verspanende metaal- en kunststofverwerkende industrie. De servicedienst bestaat uit 20 buitendienstmedewerkers die dagelijks in zowel Nederland als België machines plaatsen en onderhouden. Om de administratieve afhandeling van de servicewerkzaamheden verder te optimaliseren koos Bendertechniek voor de field service software van Sigmax.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Carglass

    Vanuit 56 vestigingen en een mobiele service zorgen de 350 monteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

    Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de serviceorganisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Motrac

    Kwaliteit en een hoge servicegraad; kenmerken die Motrac, de totaalaanbieder van interne logistieke oplossingen en in België ook van reinigingsoplossingen, treffend omschrijven. Om reparaties, onderhoud en keuringen succesvol uit te voeren, maken de 240 servicemedewerkers van Motrac Intern Transport in Nederland en Motrac nv in België, gebruik van Connect: de field service software van Sigmax. Al sinds 2013 werken Motrac en Sigmax samen en de afgelopen jaren leidde dit tot een stabiele oplossing voor de volledige buitendienst.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Case

    Onderhoud Enschede

    Onderhoud Enschede BV verzorgt met 275 medewerkers in opdracht van de gemeente het onderhoud en de aanleg van openbare ruimtes in Enschede. De planning en uitvoering van de werkzaamheden werden eerst handmatig en middels papieren werkbonnen geregistreerd. Om dit proces efficiënter in te richten, koos Onderhoud Enschede voor het digitale planbord van Clixz en de buitendienst software van Sigmax

    Lees deze caseCheck alle cases

    Benieuwd hoe Sigmax Connect uw werk makkelijker maakt?

     

    Wij laten het u graag zien! Vraag een gratis demo aan.

      U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons