Heb je een klacht over het handelen van Sigmax of een van haar medewerkers? Dan kun je uiteraard een klacht indienen. Hieronder staat de procedure uitgelegd hoe wij met een klacht omgaan. Heb je een probleem of opmerking over de software? Stuur hier dan een incident in TopDesk in of bel met onze ServiceDesk.
Stuur je klacht in via deze link, waarmee je een mail stuurt naar klacht@sigmax.nl met onderwerp “Klacht”. Wij zorgen ervoor dat jouw klacht in behandeling genomen wordt.
Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag telefonisch contact met je opnemen. Graag horen we meer over de achtergrond van je klacht en we bekijken hoe we dit samen kunnen oplossen.
Wij gaan samen kijken naar de beste oplossing voor je klacht. Hierbij zijn er 2 mogelijkheden.
Wanneer we de oplossing gevonden hebben nemen we contact op en bespreken we deze samen. Is de oplossing akkoord dan voeren we deze samen door en kan de klacht gesloten worden.
Na afhandeling vragen we graag je feedback. Daar leren wij weer van waardoor we continue blijven verbeteren.