AI (Artificial Intelligence) is momenteel enorm populair en biedt talloze mogelijkheden. Met de uitbreiding van tools zoals ChatGPT en Microsoft 365 Copilot is de potentie eindeloos. Deze nieuwe ontwikkelingen roepen echter ook vragen op: hoe maak ik er concreet gebruik van en wat zijn de voordelen voor bepaalde functies?
Voor serviceorganisaties met een buitendienst brengt AI juist een aantal kansen. Het biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid om taken uit handen van personeel te nemen en zorgt voor een verbeterde verzameling van data. Tijdens de tweede editie van het Field Service NEXT event op vrijdag 13 oktober 2023 nemen Bluace, ORTEC en Sigmax u mee in de voordelen van AI én hoe u deze praktisch toepast binnen uw serviceorganisatie.
Field Service NEXT vindt op vrijdag 13 oktober 2023 plaats op het hoofdkantoor van Microsoft Nederland op Schiphol. Het is mogelijk om gratis op locatie te parkeren. Hiervoor vragen we bij de registratie van het event om uw kenteken, zodat u deze dag probleemloos in en uit kunt rijden. Field Service NEXT begint met een gezamenlijke lunch. Dit inloopmoment is geheel vrijblijvend, maar we vragen u wel om te registreren, zodat er een indicatie is van de verwachte opkomst. Verder is de deelnamecapaciteit van Field Service NEXT helaas niet onbeperkt. Aangezien we zoveel mogelijk organisaties de kans willen geven vragen we u om met maximaal twee personen per organisatie deel te nemen.
Het is helaas niet meer mogelijk om u te registeren voor dit evenement.
12:00 Lunch en ontvangst
13:00 Start Field Service NEXT
13:05 De huidige trends in AI – Microsoft Copilot door Steven Vlaanderen Oldenzeel
13:45 ORTEC
14:15 Break
14:45 Sigmax
15:15 Forumdiscussie
16:00 Borrel