Klanten excellent voorzien in hun zorgbehoefte, dat is waar het om draait binnen de zorghulpdistributie. Uw serviceorganisatie staat daarin centraal. Sigmax helpt u succesvol te groeien naar een klantgedreven serviceorganisatie. Ontdek hier hoe we dat doen.
Vergrijzing en veranderende regelgeving zorgen voor nieuwe uitdagingen in de wereld van de zorg. Binnen de zorghulpdistributie staat voorop dat klanten worden voorzien in hun zorgbehoefte. Met de juiste inzet van service capabilities creëert u grip op uw volledige logistieke operatie: van de levering van zorghulpmiddelen tot aan de reparatie en preventief onderhoud ervan.
Met Connect gaat uw storings- en onderhouds- of inspectiedienst optimaal presteren. Haal meer uit uw werkprocessen en ondersteun uw monteurs met slimme software op een handheld, smartphone of tablet. Connect koppelt moeiteloos met uw plan- en ERP systeem.
Registreer verbruikte materialen middels het scannen van een barcode
Stel (NEN) vragenlijsten samen per object of taak, voor storing, onderhoud of inspectie
Laat opdrachtgevers tekenen voor akkoord op een onderhoud of inspectieopdracht
Genereer e-mails en pdf documenten met werkbon, foto’s, checklijsten en handtekening
Registreer reistijd, werktijden op taak of dienst. Eventueel onderverdeeld naar specifieke uren en registratie codes
Wijs opdrachten of deeltaken toe aan verschillende monteurs. Inclusief mogelijkheid om gelijktijdig te registeren over de voortgang
Weten wat Sigmax voor uw organisatie kan betekenen? Vraag dan vrijblijvend meer informatie bij ons aan.