Field Service Groei Model

Woningcorporaties

Moeten uw monteurs meerdere keren terug naar de klant omdat ze niet altijd de juiste materialen bij zich hebben? Of registeren zij niet altijd de juiste werkzaamheden waardoor u geen overzicht heeft van noodzakelijk onderhoud? Sigmax helpt woningcorporaties succesvol te groeien naar een klantgedreven serviceorganisatie. Ontdek hier wat Connect voor uw organisatie kan betekenen.

Neem contact met mij op

Voorkomen van herhaalklachten

Elke woningcorporatie voert mutatieonderhoud uit. Maar weten uw vakmannen ook of een bepaalde reparatie wel uitgevoerd mag worden? Of heeft u last van herhaalklachten en vaak dezelfde klachten van bewoners? Sigmax kan u als woningcorporatie helpen om grip te krijgen én te houden op uw mutatie- en serviceonderhoud. Door alle medewerkers in de serviceketen te voorzien van optimale informatievoorziening weten uw vakmannen precies wanneer ze bijvoorbeeld een reparatie wel of niet mogen uitvoeren.

Vastgoed laten renderen

Een meerjarig onderhoudsplan zorgt ervoor dat uw vastgoed waardevast blijft renderen. Daarvoor moet u wel uw vastgoedconditie in kaart hebben. Door conditiemetingen te combineren met serviceopdrachten wordt snel een betrouwbaar beeld gecreëerd van de totale conditie van uw vastgoed. Deze informatie is onmisbaar voor het bepalen van toekomstige onderhoudsbudgetten en het waarderen van uw vastgoed.

Groei samen met Sigmax naar een productieve en klantgedreven woningcorporatie. Al meer dan 20 jaar helpen we corporaties succesvol te groeien; met domeinkennis en inzet van de juiste software ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

Woningcorporatie

Kies ook voor een klantgedreven toekomst

  • Spits service en onderhoud toe op de wensen van bewoners
  • Optimaliseer uw totale service-keten dankzij de maximale informatievoorziening
  • Ondersteun met Connect storingswerkzaamheden, reparaties, mutatieonderhoud en conditie-inspecties
  • Integreert naadloos met uw ERP systeem, zoals die van Centric en Aareon

Meer over Connect

Connect features
Materiaalregistratie

Registreer verbruikte materialen middels het scannen van een barcode

Inspectielijsten

Stel (NEN) vragenlijsten samen per object of taak, voor storing, onderhoud of inspectie

Klantakkoord

Laat opdrachtgevers tekenen voor akkoord op een onderhoud of inspectieopdracht

Klantrapportage

Genereer e-mails en pdf documenten met werkbon, foto’s, checklijsten en handtekening

Urenregistratie

Registreer reistijd, werktijden op taak of dienst. Eventueel onderverdeeld naar specifieke uren en registratie codes

Meerdere objecten op 1 bon

Wijs opdrachten of deeltaken toe aan verschillende monteurs. Inclusief mogelijkheid om gelijktijdig te registeren over de voortgang

Ontdek Connect

Weten wat Sigmax voor uw organisatie kan betekenen? Vraag dan vrijblijvend meer informatie bij ons aan.

U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie van ons

Sigmax praktijkcases

Woningcorporatie De Alliantie

De Alliantie heeft ‘hart voor wonen’  en besloot om de field service voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen te automatiseren. ORTEC & Sigmax hielp de woningcorporatie hierbij.

Lees deze caseCheck alle cases

Wooncorporatie De Key

Ruim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

Lees deze caseCheck alle cases
Sigmax empowers professionals samen met