NVSM Congres

NVSM Congres

Beeld en Geluid, Hilversum
12 mei 2016

Sigmax aanwezig tijdens NVSM Congres 2016

Op 12 mei 2016 is Sigmax aanwezig tijdens het NVSM Congres in Hilversum. Dit is een jaarlijks congres dat in het teken staat van actuele thema’s op het gebied van servicemanagement. Het thema dit jaar is “Customer Experience”. Wat wordt er nu verstaan onder customer experience? En hoe creëer je de excellente customer experience? Het antwoord op deze vragen wordt gegeven door diverse topsprekers op het gebied van CX (Customer Experience). Ook staat er een interessante tentoonstelling op de planning.

Sigmax kent het belang van klanttevredenheid voor field service organisaties. We helpen al ruim 17 jaar field service organisaties succesvol te groeien: met domeinkennis en inzet van de juiste tools. Bekijk hier onze oplossingen waarmee wij de doelen van onze klanten realiseren.

Deelnemen?

Nieuwsgierig geworden naar het congres? Of wilt u zich aanmelden? Klik dan hier voor meer informatie.

 

Waarom kiezen voor Sigmax

25

Jaar ervaring

3

Business units

4

Landen actief

360+

Klanten

2

Offices

79

Software Developers

150+

Sigmax Professionals

100%

Empowering Professionals Everywhere

Ontdek Sigmax
Sigmax praktijkcases

Carglass

Vanuit 59 vestigingen en een mobiele service zorgen de servicemonteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

Lees deze caseCheck alle cases

Maas International

Om ervoor te zorgen dat klanten dagelijks van hun kopje koffie kunnen genieten, stuurt Maas International BV een 800-tal monteurs en operators op weg om automaten te onderhouden, bij te vullen en waar nodig te repareren. Connect ondersteunt de monteurs en planners optimaal bij deze taak.

Lees deze caseCheck alle cases

Saval

Voorheen planden de monteurs van brandbeveiligingsspecialist Saval zelf hun route en hielden met de hand inspectierapporten bij. Nu gaat alles digitaal met de softwareoplossingen van ORTEC & Sigmax Field Service Solutions.

Lees deze caseCheck alle cases

Teeuwissen

De rioolreinigingsexperts van Teeuwissen Rioolreiniging werken met Connect van Sigmax Field Service Solutions. Circa 100 professionals registreren met de mobiele softwareoplossing van Sigmax Field Service Solutions hun werkzaamheden digitaal waardoor het bedrijf uit Huizen voorgoed vaarwel zegt tegen de papieren werkbonnen.

Lees deze caseCheck alle cases

Welzorg

De ruim 80 servicemonteurs van Welzorg repareren elke dag zorghulpmiddelen zoals rollators, scootmobielen en rolstoelen. “Connect maakt het mogelijk om onze klanten spoedig te helpen op een zo efficiënt mogelijke manier”, vertelt Sabine Doets, Manager ICT bij Welzorg. Daarbij reserveert en plant Connect (spoed)reparaties en berekent hij de meest optimale routes voor de monteurs. De mobiele applicatie ondersteunt hen bij hun werkzaamheden op locatie.

Lees deze caseCheck alle cases

Woningcorporatie De Alliantie

De Alliantie heeft ‘hart voor wonen’  en besloot om de field service voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen te automatiseren. ORTEC en Sigmax Field Service Solutions hielpen de woningcorporatie hierbij.

Lees deze caseCheck alle cases
Sigmax empowers professionals samen met