Meldingen inzien en toewijzen aan handhavers
In CityControl heeft u een compleet beeld van alle doorgegeven meldingen en hun status. Vanuit de backoffice wijst u een melding simpel toe aan een team of individuele handhaver.
Kunnen uw burgers meldingen doen van overlast via een meldingensysteem? Het nadeel is dat dit systeem meestal losstaat van uw andere systemen. Ontdek de module ‘Digitale afhandeling meldingen’.
✔ Sturingsinformatie op één plek
✔ Meldingen direct afhandelen
✔ Overzichtelijke werkvoorraad
Kunnen uw burgers meldingen doen van overlast via een meldingensysteem? Het nadeel is dat dit systeem meestal losstaat van uw andere systemen. Hierdoor ontstaat dubbele administratie en verliest u snel het overzicht. De oplossing? De module Digitaal afhandelen meldingen. Deze module maakt het mogelijk om uw meldingensysteem te koppelen aan Sigmax CityControl. Hierdoor komen meldingen automatisch in CityControl terecht. Handhavers kunnen de meldingen vervolgens op één plek inzien, opvolgen en afhandelen.
Werkt u nog met een los meldingensysteem? Dan zult u dit misschien wel herkennen:
Met de module ‘Digitale afhandeling meldingen’ zijn deze problemen verleden tijd. Daardoor verlaagt u de administratielast tot wel 50%.
In CityControl heeft u een compleet beeld van alle doorgegeven meldingen en hun status. Vanuit de backoffice wijst u een melding simpel toe aan een team of individuele handhaver.
Is interventie nodig? Ook dit regelt de handhaver vanuit CityControl. Informatie zoals locatie, bewijslast en foto’s worden vanuit de melding overgenomen, zodat ook hier geen dubbel werk ontstaat. Tevens kunnen er meerdere registraties aan de de melding worden toegevoegd.
In CityControl heeft u een compleet beeld van alle doorgegeven meldingen en hun status. Vanuit de backoffice wijst u een melding simpel toe aan een team of individuele handhaver.
Is interventie nodig? Ook dit regelt de handhaver vanuit CityControl. Informatie zoals locatie, bewijslast en foto’s worden vanuit de melding overgenomen, zodat ook hier geen dubbel werk ontstaat. Tevens kunnen er meerdere registraties aan de de melding worden toegevoegd.
In de CityControl backoffice heeft u altijd het complete overzicht van de statussen, doorlooptijden en eigenaars van meldingen. De werkvoorraad is hierbij het centrale startpunt. U kunt de opvolging van meldingen hier toewijzen en monitoren. Zo weet u zeker dat meldingen op tijd worden opgevolgd.
In de module ‘Digitale afhandeling meldingen’ kunt u ook de handhavingshistorie op de desbetreffende locatie op straat inzien. Zo kunt u uw aanpak bepalen op basis van betrouwbare data. Fijn als u te maken heeft met veelplegers of notoire klagers.
Vul het formulier in en we plannen snel een persoonlijk gesprek. Samen bekijken we of deze module de juiste oplossing is voor uw gemeente.