CityPermit

Parkeervergunningen systeem

✔ Parkeerzaken zelf digitaal laten regelen
✔ Automatische toetsing op beleid
✔ Beheer vanuit één centrale plek

    Benieuwd wat Sigmax voor uw gemeente of organisatie kan betekenen? Onze adviseurs komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    Brochure ontvangenVrijblijvend adviesgesprek

    Meer dan 45 gemeenten werken al met CityPermit

    Burgers en bedrijven regelen hun parkeerzaken digitaal

    Gaat u met Sigmax CityPermit werken? Dan creëren we voor u een Digitaal Loket. Via het Digitaal Loket kunnen burgers en bedrijven alles rondom parkeervergunningen, abonnementen en ontheffingen online regelen. Snel, efficiënt en zelfstandig. Zo kunnen burgers online parkeerproducten aanvragen, verlengen, wijzigen en opzeggen. CityPermit controleert direct of het verzoek voldoet aan het beleid van de gemeente en burgers hoeven niet langs te komen op het gemeentehuis. Na de aanvraag ontvangen burgers hun vergunning, abonnement of ontheffing direct.

     

    Bezoekersapp

    Met de bezoekersapp van Sigmax melden burgers en bedrijven kentekens van bezoekers makkelijk aan- en af. Komen bezoekers regelmatig terug? Dan kan het kenteken als favoriet worden opgeslagen. De gemeente kan binnen de bezoekersapp een aanpasbaar beleid per zone en aanpasbaar beleid per vergunningsoort (tarief, opwaardeerlimieten, afwaardeerlimieten, bloktijden) instellen. Tevens is de app op te maken in de eigen huisstijl van de gemeente.

    Meer over CityPermit

    Case

    Gemeente Weert CityPermit

    “Het implementatietraject is als zeer prettig ervaren. De projectleiding en medewerkers van Sigmax waren snel te bereiken en boden hulp waar nodig. De beoogde livegang datum is behaald en tot nu toe loopt alles naar wens”
    Gemeente Weert

    Lees deze caseCheck alle cases

    Een enorme tijdsbesparing

    CityPermit levert uw gemeente een enorme tijdswinst op. Burgers en bedrijven regelen hun parkeerzaken digitaal en de aangeleverde informatie wordt automatisch getoetst aan uw beleid. Dit beleid kunt u in CityPermit per zone vertalen naar voorwaarden en regels. Ook de uitgifte van ontheffingen en de financiële afhandeling verlopen automatisch. Alleen bij uitzonderingen is er nog actie van een medewerker nodig.

    • Uw beleid wordt automatisch getoetst
    • Via een dashboard ziet u welke ontheffingen en vergunningen zijn uitgegeven
    • Koppelingen met onder andere DigiD, eHerkenning, eIDAS, GBA/BRP, NHR, BAG, RDW, Ingenico, zaaksysteem en NPR.
    • Informatie wordt op een veilige manier verwerkt.

    Gebruiksvriendelijke en veilige software

    • Door de input en feedback van meer dan 40 gemeenten is onze software zeer gebruiksvriendelijk.
    • Veiligheid is voor u als gemeente enorm belangrijk. Dat begrijpen we. Daarom voldoet onze software volledig aan de AVG en andere belangrijke privacyrichtlijnen.
    • Wij ontwikkelen Sigmax CityPermit continu door, zodat het perfect aan blijft sluiten op wat u als gemeente nodig heeft.

    Nieuwsgierig?

    Vul het formulier in en we plannen snel een persoonlijk gesprek. Samen bekijken we of CityPermit de juiste oplossing is voor uw gemeente.

      Benieuwd wat Sigmax voor uw gemeente of organisatie kan betekenen? Onze adviseurs komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

      Brochure ontvangenVrijblijvend adviesgesprek