CityPermit is het online vergunningen systeem voor de uitgifte van vergunningen en ontheffingen op kenteken.
Online even iets opvragen, wijzigen of regelen is intussen de gewoonste zaak van de wereld. We zijn gewend geraakt aan een hoog niveau van serviceverlening. Van gemeenten wordt hetzelfde verwacht. Een goede uitvoering van service en beleid omtrent parkeren en verblijf in uw gemeente heeft direct effect op de leefbaarheid en burgertevredenheid.
CityPermit is het online parkeervergunningen systeem voor gemeenten waarmee zij burgers en bedrijven hun parkeerzaken automatisch via het internet kunnen laten regelen. Contactmomenten met de aanvrager vastleggen, de financiële afhandeling van uitgegeven vergunningen en het samenstellen van rapportages; u regelt het allemaal met één en hetzelfde systeem.
CityPermit is één centrale plek waar beheer en uitgifte van vergunningen geregeld wordt. CityPermit is te combineren met de componenten de CP App (voor het aan- en afmelden van kentekens van zowel bezoekers als bewoners) en het CP Portal (selfservice-portal voor het online aanvragen, betalen en verlengen van vergunningen en ontheffingen door bewoners en ondernemers).
Gaat u met Sigmax CityPermit werken? Dan creëren we voor u een Digitaal Loket. Via het Digitaal Loket kunnen burgers en bedrijven alles rondom vergunningen, abonnementen en ontheffingen online regelen. Snel, efficiënt en zelfstandig.
Met de bezoekersapp van Sigmax melden burgers en bedrijven kentekens van bezoekers makkelijk aan- en af. Komen bezoekers regelmatig terug? Dan kan het kenteken als favoriet worden opgeslagen.
Nieuwsgierig naar wat Sigmax voor u of uw gemeente kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. In een persoonlijk gesprek bekijken wij samen met u wat de mogelijkheden zijn voor een snelle en vakkundige oplossing.
Wendy Ehlebracht
Inside Sales