Supporters die komende vrijdag voor het eerst sinds de degradatie weer naar de Grolsch Veste komen, worden begroet door de leus ‘Vierkant achter de buren staan’. Bij de start van het nieuwe seizoen maakt Sigmax op deze manier duidelijk dat FC Twente zich gesteund weet door de buren.
In het kader van de actie #WijBlijven zijn twintig vierkante vakken geplaatst met de leus ‘Vierkant achter de buren’, om duidelijk te maken dat de volksclub ook een divisie lager op Sigmax kan rekenen. Doormiddel van ‘clean advertising’, waarbij met milieuvriendelijk krijt een uiting is geplaatst of een uiting juist zichtbaar is geworden door krachtige reiniging van het oppervlak, zien spelers en supporters op twintig plekken in de nabijheid van het stadion de aanmoediging van Sigmax terugkomen.
Robbie Mulders, Commercieel Manager van de ICT divisie bij Sigmax, spande zich in om dit mogelijk te maken: “Wij voelen ons als directe buren enorm betrokken bij #WijBlijven. FC Twente is van onschatbare waarde voor de regio, dus ook voor ons. Daar hoort bij dat je de club aanmoedigt in goede én slechte tijden. Met een strijdkreet op de routes laten we onze passie en support zichtbaar blijken.”
Door clean advertising gebruikte materialen en technieken zijn niet schadelijk voor mens, dier of milieu en dus vrij van oplosmiddelen, chemische bestanddelen en giftige stoffen. De uitingen zullen enkele weken op naburige fiets- en looppaden te zien zijn.