ConnectDashboardHeader
Blog

Uitgelicht: Connect Dashboard

Connect Dashboard biedt zeer waardevolle inzichten voor service- en operationsmanagers. Dit zijn een aantal bruikbare insights die u vooruit helpen.

Marc Jacobs

op 12 dec 2018

Hét portaal voor uw buitendienst

Wilt u meer inzicht in uw fieldservice organisatie? Wilt u de actuele status van nog openstaande taken opvragen en inzage in waar uw medewerkers zich bevinden? Met het Connect Dashboard krijgt u per dag inzichten over uitgevoerde taken, status van nog openstaande taken, locatie van uw medewerkers en inzichten in de hoeveelheid uitgelopen werk. Uitgangspunt hierbij is de operationele database van Connect, hét portaal voor uw buitendienst. Connect is speciaal ontwikkeld voor service-en operationsmanagers die de performance van hun buitendienst willen inzien.

Met Connect Dashboard heeft u op een snelle en makkelijke manier toegang tot nauwkeurige rapportages. Op dit moment hebben wij meerdere insights beschikbaar waarmee u de status van uw buitendienst kunt analyseren om vervolgens te kunnen optimaliseren.

In dit blog neem ik u mee in de verschillende insights die Connect Dashboard op dit moment zoal te bieden heeft:

Geplande bezoeken

Middels de Insight ‘geplande bezoeken’, ziet u precies welke taken er gepland, in behandeling (bezig), of afgerond zijn.

Locatie medewerkers

De Insight ‘Locatie medewerkers’, geeft inzicht in de laatst doorgegeven GPS posities van Connect Mobile toestellen. Binnen de kaartweergave die wij u bieden zijn in één oogopslag de locaties van de medewerkers zichtbaar.

Uren per tijdscategorie

Met de Insight ‘Uren per tijdscategorie’ wordt inzichtelijk op welke tijdscategorie de meeste uren zijn geboekt. Zo krijgt u snel inzicht in hoe de urenverantwoording wordt ingevuld, zonder allerlei pagina’s door te klikken. Uw medewerkers raken zo snel gewend aan uw administratieproces!

Bezoekduur / gereed binnen planning

De Insight ‘Bezoekduur / Gereed binnen planning’ laat het percentage bezoeken zien dat is afgerond binnen de gestelde normtijd.

Beheren licenties

Beheer met Connect licenties en gebruikers van Connect direct vanuit hoofdmenu. Binnen deze beheeromgeving kunnen gebruikers worden aangemaakt en verwijderd, naast dat accounts direct worden gekoppeld. Handhelds kunt u direct bewerken of blokkeren.

Meer weten of een afspraak maken?

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van Connect voor uw organisatie? Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvende kennismaking.

    Marc Jacobs

    Marc Jacobs is Product Manager bij Sigmax Field Service Solutions

    Meer blogs van Marc

    Sigmax expertises

    Sigmax helpt professionals een stuk efficiënter en prettiger te werken. We ontwikkelen innovatieve software voor het openbaar vervoer, handhavingsorganisaties, gemeenten, field service organisaties en beveligingsbedrijven. Bekijk hier onze expertisegebieden.

    Bekijk al onze oplossingen

    Wat is uw doel?

    Ontdek waarmee wij uw organisatie kunnen helpen. Of bekijk hier wat wij voor onze klanten realiseerden.

    Waarmee kunnen wij u helpen?

    Wat we voor klanten realiseerden
    Sigmax praktijkcases

    Carglass

    Vanuit 59 vestigingen en een mobiele service zorgen de servicemonteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Gemeente Zaanstad

    In Zaanstad kunnen bewoners en bedrijven sinds kort hun parkeerzaken vanuit huis regelen, online of telefonisch. Sigmax hielp de gemeente bij de overstap naar digitaal parkeren, en de handhaving daarop.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Maas International

    Om ervoor te zorgen dat klanten dagelijks van hun kopje koffie kunnen genieten, stuurt Maas International BV een 800-tal monteurs en operators op weg om automaten te onderhouden, bij te vullen en waar nodig te repareren. Connect ondersteunt de monteurs en planners optimaal bij deze taak.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Saval

    Voorheen planden de monteurs van brandbeveiligingsspecialist Saval zelf hun route en hielden met de hand inspectierapporten bij. Nu gaat alles digitaal met de softwareoplossingen van ORTEC & Sigmax Field Service Solutions.

    Lees deze caseCheck alle cases
    Sigmax empowers professionals samen met