Hoe groeit u naar een klantgedreven organisatie? Wat zijn de mogelijkheden? Waar sta ik op dit moment? Ons Field Service Groei Model ™ is het antwoord voor een klantgedreven toekomst met uw serviceorganisatie als vertrekpunt. Ontdek met ons Field Service Groei Model hoe u kunt inspelen op veranderingen en kansen optimaal kunt benutten.
Advies aanvragen
Groeien naar een efficiënte en klantgedreven serviceorganisatie begint bij strategie. Wat is uw missie? Wat is uw visie? Het antwoord op deze vragen bepaalt uw DNA.
Uit ervaring weten wij dat geen enkele serviceorganisatie op dezelfde manier werkt. Daarom willen we u graag goed leren kennen. Wat zijn uw doelen en KPIs? Hoe presteert uw serviceorganisatie nu? Zijn uw medewerkers tevreden met de huidige manier van werken? Zijn uw klanten tevreden over uw serviceorganisatie? Is er voldoende draagvlak voor verandering?
Uiteindelijk bepalen uw organisatie, behoeftes en doelstellingen waar uw kansen en mogelijkheden liggen. Ons Field Service Groei Model ™ helpt u om uw groeifases inzichtelijk te krijgen en wat u moet doen om de volgende stap te zetten. Samen met u maken we een concreet plan voor de toekomst. In dat plan worden uw doelen en KPIs vertaalt naar de gewenste service-capabilities waar u de meeste vruchten van plukt. Waar nodig ondersteunen wij u bij elke stap in het proces.
We bepalen samen realistische doelen en KPI’s
We analyseren uw huidige werk- en serviceprocessen
We creëren een strategische roadmap met benodigde service capabilities
We selecteren de juiste oplossingen en ondersteunen u met een succesvolle realisatie
Service capabilities bepalen de klantvriendelijkheid en efficiëntie van uw serviceorganisatie. Afhankelijk van uw doelen en de groeifase van uw organisatie heeft u vandaag bepaalde capabilities nodig, maar morgen misschien niet meer. Want de uitdagingen van vandaag zijn mogelijk geen uitdagingen meer van morgen. Maar hoe zet u de volgende stap? In het Field Service Groei Model ™ vindt u een aantal groeifases van een serviceorganisatie. Sigmax helpt u bij het succesvol transformeren van uw organisatie naar de volgende groeifase.
Capabilities die kostenbesparingen realiseren en efficient werken mogelijk maken
Capabilities die uw klant centraal stellen en meer omzet genereren
Capabilities die inzicht geven in uw eigen processen en verbetering mogelijk maken
“Sigmax heeft jarenlange ervaring met het uitrollen van mobility bij bedrijven, wil begrijpen hoe onze medewerkers werken en dacht volledig met ons mee.”
“Groot voordeel van Sigmax oplossing is dat alle gegevens na het gereed melden van de werkbon beschikbaar zijn. Zo kunnen we de facturatie veel eerder starten”
“Er worden nu meer orders per dag uitgevoerd. Door normtijden te stellen voor leveringen werken we veel efficienter. Hierdoor is bovenal de service naar de klant vergroot”