Field Service Quickscan

Wilt u weten waar de kansen en uitdagingen rondom uw buitendienst liggen? Vraag dan vrijblijvend de Field Service Quickscan aan.

Wat kunt u verwachten?

1 overzichtelijk document

Waarin de mogelijkheden van (verdere) digitalisering van uw buitendienst worden beschreven.

Gratis & vrijblijvend

We leren uw field service processen graag kennen.

Direct inzicht in uw performance

Kansen en bedreigingen  duidelijk in beeld.

Beoordeeld met een 8,2

Door 22 voorgaande servicebedrijven.

Onze werkwijze:

  1. Kennismaking
    Geen enkele serviceorganisatie is hetzelfde en daarom is een Field Service Quickscan altijd maatwerk. Tijdens de telefonische kennismaking brengen we uw serviceprocessen en uitdagingen in kaart en maken we indien nodig een aanvullende afspraak.
  2. Uitvoering van de Field Service Quickscan
    U krijgt de uitwerking van de Field Service Quickscan binnen vijf werkdagen. We werken de kansen en bedreigingen uit in een overzichtelijk document waarmee u direct aan de slag kunt.
  3. Bespreking van het finale document
    Zodra u het document heeft ontvangen, bespreken we deze graag telefonisch of op locatie met u. Onze Field Service Expert licht hierbij de uitkomsten toe en denkt mee over een mogelijke opvolging.

De voordelen van een Quickscan:

  • Direct inzicht in de performance van uw buitendienst
  • De kansen en uitdagingen duidelijk in beeld
  • Advies op basis van uw positie in het Field Service Groei Model ™
  • Geheel gratis en vrijblijvend
  • Al uw vragen rondom field service beantwoord

Geïnteresseerd in de gratis Quickscan? Vraag hem hier direct aan.

    Hoeveel monteurs heeft u in de buitendienst?

    1-1010-5050-200200+

    Met welk ERP-pakket werkt u?

    Met welke planningstool werkt u?

    Branche

    Uw contactgegevens

    Carglass

    Vanuit 59 vestigingen en een mobiele service zorgen de servicemonteurs van Carglass dagelijks voor een vakkundige reparatie en vervanging van autoruiten. Om landelijk een snelle service aan klanten mogelijk te maken, digitaliseerde Carglass de serviceplanning en de werkbonnen met Connect.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Geas, Kemkens en Energiewacht Groep

    Geas Energiewacht, Kemkens en Energiewacht Groep zetten de volgende stap in buitendienst-automatisering en het mobiele werken met Connect van Sigmax. Hiermee zijn de serviceorganisaties klaar om beter in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de bijbehorende werkzaamheden van de monteurs.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Teeuwissen

    De rioolreinigingsexperts van Teeuwissen Rioolreiniging werken met Connect van Sigmax Field Service Solutions. Circa 100 professionals registreren met de mobiele softwareoplossing van Sigmax Field Service Solutions hun werkzaamheden digitaal waardoor het bedrijf uit Huizen voorgoed vaarwel zegt tegen de papieren werkbonnen.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Woningcorporatie De Alliantie

    De Alliantie heeft ‘hart voor wonen’  en besloot om de field service voor reparatie en inspectie van bijna 60.000 woningen te automatiseren. ORTEC en Sigmax Field Service Solutions hielpen de woningcorporatie hierbij.

    Lees deze caseCheck alle cases

    Wooncorporatie De Key

    Ruim 40 vakmannen van Wooncorporatie De Key verlenen huurders dagelijks de best mogelijke service. Sigmax hielp de Amsterdamse woningcorporatie bij de overstap naar een nieuwe mobiele applicatie ter ondersteuning van de serviceorganisatie.

    Lees deze caseCheck alle cases